Gå til innhold

Hjelp! Er denne positiv?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller skyggestrek? Setter veldig pris på svar!

IMG_20181206_072928.jpg

Anonymkode: 632f4...ca6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser positiv ut siden det er farge på den. Skyggestreker skal være grå. Får teste på nytt om en dag eller to for å se om den blir sterkere. :) 

Anonymkode: 1a01a...42e

Skrevet

Takk :) litt stressa og litt glad. Fikk først sjokk da jeg så den, men så tenkte jeg litt at kanskje det ikke er noe strek? Noen fler? 

Anonymkode: 632f4...ca6

Skrevet

Noen fler? 

Anonymkode: 632f4...ca6

Skrevet

Jeg ser kun skyggestrek/ingen strek. Jeg får også sånne, og er ikke gravid.

Anonymkode: ede11...37f

Skrevet

Synes den ser helt blendahvit ut.

Anonymkode: e96f6...f53

Skrevet

Ser bare en strek jeg...

Anonymkode: 77fea...3cc

Skrevet

Når venter du mens da?

Jeg ville tolket den som negativ og ventet et par dager med å ta en ny test.

Anonymkode: 2b897...3e9

Skrevet

5 dager til IKM. Så jeg får nok bare vente noen dager

 

Anonymkode: 632f4...ca6

Skrevet

Ingen andre som ser strek? 

Anonymkode: 632f4...ca6

Skrevet

Ser ingen strek. Er det fem dager til? Altfor tidlig!!! 

Anonymkode: d9ee4...910

Skrevet

Jeg ser ingen strek eller skyggestrek. den ser blendahvit ut for meg

Anonymkode: b0dfd...7f6

Skrevet

Eg vil sei dn er positiv, ser godt begge strekene 

Anonymkode: 94a0f...f8b

Skrevet

Ser en veeeldig svak strek, men ville ikke stolt på at den er positiv...

Prøv igjen senere.

Anonymkode: 73568...8ed

Skrevet

Negativ 

 

Anonymkode: c7512...f12

Skrevet

Ser en strek til, tipper positiv men for usikkert til å være sikker. Alt kan dessverre skje før ikm, så smør deg med tålmodighet 🙂

Anonymkode: 44b4e...ebb

Skrevet

Jeg tror ganske så sikkert den der er positiv!☺️👍

 slik hadde jeg sist jeg var gravid☺️

Skrevet

Åh :) liitt håp altså

Anonymkode: 632f4...ca6

Skrevet

Hold oss oppdatert da, ser veldig negativ ut, men kanskje ...

Anonymkode: c7512...f12

Skrevet

Jeg ser en antydning til strek., hvis det er 5 dager til IKM så vil jeg tro den er positiv 

Anonymkode: 0903d...193

Skrevet

Ser positiv ut. «Lånte» bilde slik at jeg kunne tyde det med negativ-filter og da ble det mer synlig 👍

8863AFDE-98C4-412E-ACDC-62E8846D41FC.jpeg

Anonymkode: e44d3...17c

Skrevet

Åj, takk for svar :)

skal teste igjen i morgen, så da hører dere fea meg da :)

Anonymkode: 632f4...ca6

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser positiv ut. «Lånte» bilde slik at jeg kunne tyde det med negativ-filter og da ble det mer synlig 👍

8863AFDE-98C4-412E-ACDC-62E8846D41FC.jpeg

Anonymkode: e44d3...17c

Men det er jo bare en strek, betyr ikke det negativ 🤔🤔

 

Anonymkode: c7512...f12

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det er jo bare en strek, betyr ikke det negativ 🤔🤔

 

Anonymkode: c7512...f12

På min datamaskin er der to streker. En sterk og en svak. På mobilen ser jeg bare en strek :)

Til HI. Jeg tror du er gravid! Grattis :) Aberet med å teste tidlig er faren for at det bare er en kjemisk graviditet.

Anonymkode: 4bbd4...0e3

Skrevet

Negativ i dag.. så da er det nok ingen spire

IMG_20181208_082553.jpg

Anonymkode: 632f4...ca6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...