Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #1 Skrevet 5. desember 2018 3 åringen er syk, var veldig tett i pusten (astma) og hostet mye før han sovet i egen seng, pusten roet seg mye når han sovnet men ser han puster ennå med magen. Er så usikker på om jeg skal ta å flytte han i min seng for å passe bedre på, han har naborommet og åpne dører, og sover veldig tungt nå, helt utslitt stakkar. Ville du ha hatt han i egen seng eller i din seng? Anonymkode: f9faf...eb8
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #2 Skrevet 5. desember 2018 Du må følge din egen magefølelse. Jeg la meg på sønnen min sitt rom når han var sånn. Hadde madrass på gulvet. Anonymkode: 25afe...cc9
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #3 Skrevet 5. desember 2018 Ja, jeg ville tatt han med i egen seng, uten tvil. Anonymkode: c6e85...fc8
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #4 Skrevet 5. desember 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja, jeg ville tatt han med i egen seng, uten tvil. Anonymkode: c6e85...fc8 ..tatt han med i MIN egen seng.. Anonymkode: c6e85...fc8
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #5 Skrevet 5. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: 3 åringen er syk, var veldig tett i pusten (astma) og hostet mye før han sovet i egen seng, pusten roet seg mye når han sovnet men ser han puster ennå med magen. Er så usikker på om jeg skal ta å flytte han i min seng for å passe bedre på, han har naborommet og åpne dører, og sover veldig tungt nå, helt utslitt stakkar. Ville du ha hatt han i egen seng eller i din seng? Anonymkode: f9faf...eb8 Hvis han sover, så la han sove. Hvis han våkner, sove sammen . Anonymkode: dde85...a4f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2018 #6 Skrevet 6. desember 2018 Jeg ville lagt meg på en madrass innpå rommet hans. Anonymkode: a5cda...b33
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2018 #7 Skrevet 6. desember 2018 Vekker ikke for å flytte barnet. Madrass på hans rom. Jeg har sovet mange netter slik. Anonymkode: 2b15e...cbc
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2018 #9 Skrevet 6. desember 2018 19 hours ago, Anonym bruker said: 3 åringen er syk, var veldig tett i pusten (astma) og hostet mye før han sovet i egen seng, pusten roet seg mye når han sovnet men ser han puster ennå med magen. Er så usikker på om jeg skal ta å flytte han i min seng for å passe bedre på, han har naborommet og åpne dører, og sover veldig tungt nå, helt utslitt stakkar. Ville du ha hatt han i egen seng eller i din seng? Anonymkode: f9faf...eb8 Alene, men sjekket ofte. min sønn har også astma og sover mye dårligere med meg Anonymkode: 4dffb...93d
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2018 #10 Skrevet 6. desember 2018 Ville tatt han med inn i din seng så du kan følge med og hjelpe han i løpet av natta. Har du ventoline du kan gi han? uff, ikke gøy når de sliter med pusten 😕 god bedring! Anonymkode: 4b03d...a3b
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2018 #11 Skrevet 6. desember 2018 Hvorfor ikke sove sammen egentlig? Sover alltid med treåringen min når hun er syk, både for min del og for hennes. Hun liker nærheten og jeg liker å følge med i løpet av natta. Anonymkode: 914b7...a05
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2018 #12 Skrevet 6. desember 2018 Med åpne dører og barnet på naborommet skal det ikke være nødvendig å sove sammen. Det kan gi en falsk trygghet – man våkner ikke nødvendigvis av alt. Anonymkode: 53fc3...aac
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2018 #13 Skrevet 6. desember 2018 Min erfaring er at barn med astma sover dårligere og puster tyngre om de sover sammen med meg. Det blir tettere for de selv om man ønsker å ha de hos seg. Anonymkode: cdcb3...d3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå