Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #1 Skrevet 5. desember 2018 Og hva var grunnen? Anonymkode: 54b03...d32
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #2 Skrevet 5. desember 2018 Heldigvis, så dårlig jobb har jeg klart å la være og gjøre. Anonymkode: 34af7...bed
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #3 Skrevet 5. desember 2018 Ja, fordi jeg hadde vært sykemeldt lenge. Helt greit, ville ikke jobbe der mer uansett med den bitchen som var sjef!! Anonymkode: 5efe6...a57
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #4 Skrevet 5. desember 2018 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Heldigvis, så dårlig jobb har jeg klart å la være og gjøre. Anonymkode: 34af7...bed Ved dårlig utført jobb over tid brukes oppsigelse, ikke avskjed. Avskjed kan brukes når ansatte har gjort noe alvorlig med overlegg (skulk, underslag, vold eller annet). Anonymkode: dca82...98a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #5 Skrevet 5. desember 2018 Har aldri opplevd avskjedigelse og heller ikke ordinær oppsigelse. Har opplevd nedbemanning, med mulighet for oss som tok sluttpakke til å gå samme uke. Anonymkode: dca82...98a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå