Gå til innhold

Forsinket mens...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt mensen for ca 10-12 dager siden, er ikke gravid for har ikke hatt sex...For litt over 3 uker siden var jeg på Volvat for å ta celleprøve og da ble det tatt ultralyd for å sjekke eggstokker samtidig,og alt var bra 😊 Celleprøva også. Regnet med at jeg var rundt eggløsning mår jeg var der,men mensen har altså ikke dukka opp..Vi snakka på at mensen har holdt seg ganske regelmessig siden siste fødsel for 6,5 år siden,så noen overgangsalder var jeg ikke i enda, er 40 år..Kjenner jeg har fått veldig ømme bryst nå og litt mensvondt så den er nok på tur, kan den bare plutselig bli så forsinket? Hadde en slik runde i vår der den også tulla slik,men da gikk det "bare" ei uke over,nå er det straks 2...Og jeg bekymrer meg og da kommer den nok ikke..

Anonymkode: ffdc2...268

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies at forsinket mens opptil 6mnd ikke er unormalt (bare Google forsinket mens), og det kan være flere grunner...stress,sykdom(feks influensa),stoffskifte mm

Anonymkode: 5b54e...ad0

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det sies at forsinket mens opptil 6mnd ikke er unormalt (bare Google forsinket mens), og det kan være flere grunner...stress,sykdom(feks influensa),stoffskifte mm

Anonymkode: 5b54e...ad0

Ok, takk for svar 😊 Skal prøve å ikke tenke på det og ikke bekymre meg 😉 Men har jo akkurat vært på sjekk så,er nok bare forsinket!

Hi

Anonymkode: ffdc2...268

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...