Gå til innhold

Sykepenger i desember


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ventet vinter og vår på sykepenger fra nav. Står at de skal komme den 10.12 , da d er tidligere utbetaling i des.

Men kommer de på fredag da tro , eller mandag?

Anonymkode: 666a2...a9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har ventet vinter og vår på sykepenger fra nav. Står at de skal komme den 10.12 , da d er tidligere utbetaling i des.

Men kommer de på fredag da tro , eller mandag?

Anonymkode: 666a2...a9c

Den 10 er jo mandag, så da kommer de vel på mandag

Anonymkode: 6ec77...b84

Skrevet

Hvor ser du at de kommer den 10.?  Venter også, men forventer å få den 15., da det står at i desember kommer sykepengene i midten av måneden

Anonymkode: 7da09...771

Skrevet

Noen som vet?

Anonymkode: 7da09...771

Skrevet

Det hender pengene kommer en dag eller to før fra nav, men sjelden når utbetalingsdatoen er på en mandag. Så du må nok vente til mandag.

Står pengene på Mitt nav, du kan sjekke Mine utbetalinger og da skal de stå klar der om du får de til mandag.

Anonymkode: 4e85d...ddf

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor ser du at de kommer den 10.?  Venter også, men forventer å få den 15., da det står at i desember kommer sykepengene i midten av måneden

Anonymkode: 7da09...771

Ringt dem flere ganger ang saken og de sier 10. Men d er en mandag , så tenkte kanskje de kom fredag. Kjipt når man ikke har fått penger siden okt.

Anonymkode: 666a2...a9c

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det hender pengene kommer en dag eller to før fra nav, men sjelden når utbetalingsdatoen er på en mandag. Så du må nok vente til mandag.

Står pengene på Mitt nav, du kan sjekke Mine utbetalinger og da skal de stå klar der om du får de til mandag.

Anonymkode: 4e85d...ddf

Syns ikke d står kommende utbetalinger lenger jeg... Står bare den dagen pengene kommer på konto. Men får satse på mandag da..

Anonymkode: 666a2...a9c

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ringt dem flere ganger ang saken og de sier 10. Men d er en mandag , så tenkte kanskje de kom fredag. Kjipt når man ikke har fått penger siden okt.

Anonymkode: 666a2...a9c

Hvorfor tenker du at de kanskje kommer på fredag når de sier den 10?

Anonymkode: 6ec77...b84

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tenker du at de kanskje kommer på fredag når de sier den 10?

Anonymkode: 6ec77...b84

For de sier enormt mye rart på nav!

Anonymkode: 666a2...a9c

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor tenker du at de kanskje kommer på fredag når de sier den 10?

Anonymkode: 6ec77...b84

Er ikke så rart at hun tror det, penger fra Nav kommer ofte en dag eller to før den egentlige utbetalingsdatoen.

Anonymkode: d1513...f3e

Skrevet

jeg fikk de i går :)

Anonymkode: 55efc...a14

Skrevet

Fikk du full utbetaling da, eller får du i slutten av måneden også?

Anonymkode: 7da09...771

Skrevet
6 hours ago, Anonym bruker said:

Fikk du full utbetaling da, eller får du i slutten av måneden også?

Anonymkode: 7da09...771

fikk full ja

Anonymkode: 55efc...a14

Skrevet

Takk, krysser fingrene for at dette gjelder meg også 😊👌

Anonymkode: 7da09...771

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...