Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #1 Skrevet 5. desember 2018 Noen her som har det eller er nær med noen som har det? Jeg er så innmari ustabil i humøret. Det svinger så veldig mellom å være tøysete og å være forbanna. Jeg brøler mye og har ofte unødvendige diskusjoner med mannen. Sliter sosialt for jeg overtenker alt folk gjør eller ikke gjør, som blikk, sukk, toneleie osv og tror alltid at ingen liker meg og jeg bestemmer meg for å aldri sosialisere meg igjen. Jeg er dårlig på humor. Når noen tuller med meg blir jeg så såret. Tar alt så seriøst og personlig. Overtenker hele tiden på alt jeg gjør galt. Er ganske destruktiv både mot gjenstander og meg selv. Klarer ikke være lenge på samme arbeidsplass for jeg føler meg uønsket og mislikt, at alle baksnakker meg når jeg er borte. Har også lett for å slutte å like mennesker selv. Skal lite til før jeg føler for å ta avstand fra noen. Jeg mistenker at jeg kanskje har denne nevnte personlighetsforstyrrelsen. Noen som har erfaring med dette og kan fortelle litt? Anonymkode: c55f2...1a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå