Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #1 Skrevet 5. desember 2018 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=135132803 Anonymkode: 66f5d...d73
Fru Banderas Skrevet 5. desember 2018 #2 Skrevet 5. desember 2018 Upersonlig, flatt, små rom, og helt oppi naboer. 0% sjarm.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #3 Skrevet 5. desember 2018 Kjedelig, og veldig mye innsyn. Veldig liten stuedel og lite kjøkken, nsten ingen kjøkkenbenk jo. Jeg skjønner helt ærlig ikke hvorfor de kaller huset lekkert, det er jo hvitt og kjedelig overalt. Det eneste jeg likte var det store badet Anonymkode: 94c07...1fd
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #4 Skrevet 5. desember 2018 Minner om en institusjon Anonymkode: 69eea...fe1
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #5 Skrevet 5. desember 2018 Veldig upersonlig og kjedelig utseende. For store vinduer og for mye innsyn til å bo i et byggefelt (store vinduer har du når du har utsikt) Veldig liten kjøkkendel, lite benkeplass. Finnes ikke sjarm, veldig ukoselig. Anonymkode: 0988a...880
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #6 Skrevet 5. desember 2018 Der kunne jeg fint bodd. Liker den stilen og helt nytt. Anonymkode: 1b00a...1a3
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #7 Skrevet 5. desember 2018 Nei nei nei Anonymkode: ce5bd...c51
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #8 Skrevet 5. desember 2018 Stilig 👌🏼👌🏼👌🏼 Ren og pen stil, hadde lett kunnet bo der😊 Anonymkode: 8c72a...58d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #9 Skrevet 5. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Minner om en institusjon Anonymkode: 69eea...fe1 Helt enig. Utrolig «sterilt» og kjedelig. Anonymkode: 881b9...ccf
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #10 Skrevet 5. desember 2018 Jeg er fra Stavanger, så kjenner området. Tomten ligger på en veldig usentral plass. Tilhører Sola kommune, noe som gjør at skoleveien går ved siden av hovedveien. Er dårlig med butikker. Langt fra de fleste fritidsaktiviteter. Ville med andre ord, aldri vurdert å flytte dit. Huset går det an å forandre på, men det gjør ikke plasseringen.. Anonymkode: 2c42d...c62
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #11 Skrevet 5. desember 2018 Til den prisen hadde jeg forventet større stue og kjøkken. Badet virket jo nesten større enn stua. Anonymkode: 56752...d4f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #12 Skrevet 5. desember 2018 Fint hus, men grusom utsikt. Anonymkode: 46b37...54d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #13 Skrevet 5. desember 2018 Fint hus, kjedelig i utgangspunktet ja kanskje, men er har du jo et blankt lerrett med supert utgangspunkt til å få noe mer personlig. Et par strøk maling her og der er jo alt som skal til evt, koster ikke så mye det, og du slipper tenke på annen oppussing 😊 Anonymkode: 09978...19a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #14 Skrevet 5. desember 2018 Nå lette jeg med lupe for å finne noe positivt, men her kunne jeg ikke ha bodd. Gårdsplassen og inngangspartiet var nitrist, kjøkken og stue opplevdes trangt og det eneste som hadde noe annet enn fargen hvit var badet, og det var i tillegg et umoderne fargevalg. Anonymkode: 4fda3...21b
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #15 Skrevet 5. desember 2018 Kjedelig og anonymt. Skjønner ikke hvorfor man ofte putter kjøkkenet i det mørkeste hjørnet av allrommet, uten vinduer. Her ville ikke jeg funnet mye glede i å lage mat. Jeg ville ikke hatt dette huset. Anonymkode: 04518...329
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #16 Skrevet 5. desember 2018 Perfekt beliggenhet, romslig bolig både innvendig og utvendig, pent og attraktivt på alle måter. Husk at nye SUS kommer i nærliggende område. Denne vil antakelig stige i pris. Har dere råd - løp og kjøp! Er vel bare noe innsyn fra studenter der? Gårdsplassen har mange muligheter;) Jeg har ikke lest dette: Salgsoppgaven beskriver vesentlig og lovpålagt informasjon om eiendommen, men sjekk og gå i det minste på visning. Anonymkode: 19de6...c2f
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #17 Skrevet 5. desember 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er fra Stavanger, så kjenner området. Tomten ligger på en veldig usentral plass. Tilhører Sola kommune, noe som gjør at skoleveien går ved siden av hovedveien. Er dårlig med butikker. Langt fra de fleste fritidsaktiviteter. Ville med andre ord, aldri vurdert å flytte dit. Huset går det an å forandre på, men det gjør ikke plasseringen.. Anonymkode: 2c42d...c62 Men når SUS kommer hit, blir det jo flere butikker etc. også. Universitet og oljedirektoratet ligger rett ved siden av, så det er jo overhodet ikke usentralt. Det at det ligger i Sola kommune er heller ikke nødvendigvis negativt. Her er barnehager i umiddelbar nærhet, Sola kommune har et mangfoldig og muligens bedre barnehage tilbud enn Stavanger har. Finnes en nokså ny barnehage i umiddelbar nærhet. Plasseringer er i nærhet av Madla og har ikke særlig lengre avstand til fritidsaktiviteter enn det som eliten i Ragnhildsgate har av tilbud. Skoleveien er jeg ikke kjent med. Ligger perkfekt i åren mot Forus - Stavanger. Selv bor jeg innenfor bompengeringen men det er mye som foregår utenfor og jeg kunne ikke tenkt meg å flytte men allikevel må man tenke at mennesker har ulike utgangspunkt, jobber, hente og leveringssituasjoner. Hi har jo ikke sagt så mye om det. Anonymkode: 19de6...c2f
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2018 #18 Skrevet 6. desember 2018 Syntes det var fint jeg da😊 Anonymkode: 2e4d4...5f7
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2018 #19 Skrevet 6. desember 2018 Liker i grunn den stilen, og det andre syns virker sterilt og upersonlig er jo for at folk skal kunne se for seg sine ting der. Når det er sagt var det en hårreisende pris for et hus som virker mindre enn kvm skulle tilsi, i tillegg til en elendig beliggenhet ift naboer. Anonymkode: 3fe22...ae2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå