Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Upersonlig, flatt, små rom, og helt oppi naboer.

0% sjarm.

Skrevet

Kjedelig, og veldig mye innsyn. Veldig liten stuedel og lite kjøkken, nsten ingen kjøkkenbenk jo. Jeg skjønner helt ærlig ikke hvorfor de kaller huset lekkert, det er jo hvitt og kjedelig overalt. Det eneste jeg likte var det store badet

Anonymkode: 94c07...1fd

Skrevet

Minner om en institusjon

Anonymkode: 69eea...fe1

Skrevet

Veldig upersonlig og kjedelig utseende.

For store vinduer og for mye innsyn til å bo i et byggefelt (store vinduer har du når du har utsikt)

Veldig liten kjøkkendel, lite benkeplass.

Finnes ikke sjarm, veldig ukoselig.

Anonymkode: 0988a...880

Skrevet

Der kunne jeg fint bodd. Liker den stilen og helt nytt. 

Anonymkode: 1b00a...1a3

Skrevet

Nei nei nei

Anonymkode: ce5bd...c51

Skrevet

Stilig 👌🏼👌🏼👌🏼 Ren og pen stil, hadde lett kunnet bo der😊

Anonymkode: 8c72a...58d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Minner om en institusjon

Anonymkode: 69eea...fe1

Helt enig. Utrolig «sterilt» og kjedelig.

Anonymkode: 881b9...ccf

Skrevet

Jeg er fra Stavanger, så kjenner området. Tomten ligger på en veldig usentral plass. Tilhører Sola kommune, noe som gjør at skoleveien går ved siden av hovedveien. Er dårlig med butikker. Langt fra de fleste fritidsaktiviteter. Ville med andre ord, aldri vurdert å flytte dit.

Huset går det an å forandre på, men det gjør ikke plasseringen..

Anonymkode: 2c42d...c62

Skrevet

Til den prisen hadde jeg forventet større stue og kjøkken. Badet virket jo nesten større enn stua. 

Anonymkode: 56752...d4f

Skrevet

Fint hus, men grusom utsikt.

Anonymkode: 46b37...54d

Skrevet

Fint hus, kjedelig i utgangspunktet ja kanskje, men er har du jo et blankt lerrett med supert utgangspunkt til å få noe mer personlig. Et par strøk maling her og der er jo alt som skal til evt, koster ikke så mye det, og du slipper tenke på annen oppussing 😊

Anonymkode: 09978...19a

Skrevet

Nå lette jeg med lupe for å finne noe positivt, men her kunne jeg ikke ha bodd. Gårdsplassen og inngangspartiet var nitrist, kjøkken og stue opplevdes trangt og det eneste som hadde noe annet enn fargen hvit var badet, og det var i tillegg et umoderne fargevalg. 

Anonymkode: 4fda3...21b

Skrevet

Kjedelig og anonymt. Skjønner ikke hvorfor man ofte putter kjøkkenet i det mørkeste hjørnet av allrommet, uten vinduer. Her ville ikke jeg funnet mye glede i å lage mat. 

Jeg ville ikke hatt dette huset. 

Anonymkode: 04518...329

Skrevet

Perfekt beliggenhet, romslig bolig både innvendig og utvendig, pent og attraktivt på alle måter. Husk at nye SUS kommer i nærliggende område. Denne vil antakelig stige i pris. Har dere råd - løp og kjøp! Er vel bare noe innsyn fra studenter der? Gårdsplassen har mange muligheter;)

Jeg har ikke lest dette: Salgsoppgaven beskriver vesentlig og lovpålagt informasjon om eiendommen, men sjekk og gå i det minste på visning.

Anonymkode: 19de6...c2f

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er fra Stavanger, så kjenner området. Tomten ligger på en veldig usentral plass. Tilhører Sola kommune, noe som gjør at skoleveien går ved siden av hovedveien. Er dårlig med butikker. Langt fra de fleste fritidsaktiviteter. Ville med andre ord, aldri vurdert å flytte dit.

Huset går det an å forandre på, men det gjør ikke plasseringen..

Anonymkode: 2c42d...c62

Men når SUS kommer hit, blir det jo flere butikker etc. også. Universitet og oljedirektoratet ligger rett ved siden av, så det er jo overhodet ikke usentralt. Det at det ligger i Sola kommune er heller ikke nødvendigvis negativt. Her er barnehager i umiddelbar nærhet, Sola kommune har et mangfoldig og muligens bedre barnehage tilbud enn Stavanger har. Finnes en nokså ny barnehage i umiddelbar nærhet. Plasseringer er i nærhet av Madla og har ikke særlig lengre avstand til fritidsaktiviteter enn det som eliten i Ragnhildsgate har av tilbud. Skoleveien er jeg ikke kjent med.

Ligger perkfekt i åren mot Forus - Stavanger. Selv bor jeg innenfor bompengeringen men det er mye som foregår utenfor og jeg kunne ikke tenkt meg å flytte men allikevel må man tenke at mennesker har ulike utgangspunkt, jobber, hente og leveringssituasjoner. Hi har jo ikke sagt så mye om det. 

Anonymkode: 19de6...c2f

Skrevet

Syntes det var fint jeg da😊

Anonymkode: 2e4d4...5f7

Skrevet

Liker i grunn den stilen, og det andre syns virker sterilt og upersonlig er jo for at folk skal kunne se for seg sine ting der. Når det er sagt var det en hårreisende pris for et hus som virker mindre enn kvm skulle tilsi, i tillegg til en elendig beliggenhet ift naboer.

Anonymkode: 3fe22...ae2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...