Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

PP 16 nå. Skal på femar i januar, og har fått henvisning til ivf.  

Jeg blir så inderlig trist, og ingen å snakke med. Følger alle som sliter med det samme på sosiale medier, sluker alt. 

Har ennå ikke blitt «sjalu» på gravide venner, men idag på sykehuset så jeg ett par som tok sin nyfødte hjem. Heldige mennesker ❤️ Det kunne vært meg i juni, juli, august, sept, okt, november eller idag! 

Måtte bare lufte meg litt ..

Anonymkode: 48834...74b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler forumet på Kvinneguiden, prøvere og ufrivillig barnløse heter den. God og støttende stemning der.

Men ja, det å være ufrivillig barnløs er kjempetungt. Vi brukte 3 år på første... Men når han kom, så skjønte jeg at det var meningen vi skulle få akkurat han :)

Anonymkode: e680f...b57

Skrevet

Lykke til! Jeg fikk barn på tredje ivf-forsøk. Tøft mens det står på, men så verdt det. Assistert befruktning-forumet på Babyverden er veldig bra, forresten.

Anonymkode: 1bff0...f06

Skrevet

Skjønner deg veldig godt. Det er tøft mens det står på. Men gi aldri opp. Her brukte vi 4 år og i januar kommer vårt første etterlengtede barn💕

Råder deg til å se på de andre forumene om ufrivillig barnløshet som er foreslått ovenfor, masse motivasjon og støttende ord der💕Lykke til videre med prøvingen. Plutselig er det deres tur

Anonymkode: 07c97...0be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...