Gå til innhold

Fryseforsøk, 6 dager etter innsetting


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan ta test selv om du går på progesteron, men ikke hvis du har tatt modningssprøyte (regner ikke med det siden det er fryseforsøk).

Lite vits i å ta test, den er ikke nøyaktig så tidlig likevel. Selv om den skulle være positiv kan det ende med kjemisk, og hvis den er negativ kan du likevel være gravid.

Hvis du stresser mindre hvis du tar en test hver dag/annenhver dag er det bedre enn at du stresser mens du venter, men utenom det ville jeg spart den testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Tok positiv test, og fikk i dag hcg verdiene mine på 521. 11 dager etter jeg satt inn egg.

Anonymkode: d1e6a...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. Tok positiv test, og fikk i dag hcg verdiene mine på 521. 11 dager etter jeg satt inn egg.

Anonymkode: d1e6a...bc3

Gratulerer!! Det er ganske høye verdier så tidlig, eller?😊 satt inn blastocyst selv i dag, fryseforsøk. Nå kommer det vanskeligste, ventetida frem mot test😅🙏

Anonymkode: 29f98...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2018 den 3.50, Pobie skrev:

Du kan ta test selv om du går på progesteron, men ikke hvis du har tatt modningssprøyte (regner ikke med det siden det er fryseforsøk).

Lite vits i å ta test, den er ikke nøyaktig så tidlig likevel. Selv om den skulle være positiv kan det ende med kjemisk, og hvis den er negativ kan du likevel være gravid.

Hvis du stresser mindre hvis du tar en test hver dag/annenhver dag er det bedre enn at du stresser mens du venter, men utenom det ville jeg spart den testen.

Takk, jeg tester hele tiden ;)

Anonymkode: d1e6a...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...