Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #1 Skrevet 5. desember 2018 Jeg gidder snart ikke mer, jeg merker følelsene for mannen blir mindre av dette. Jeg føler meg som en hushjelp som alle forventer hjelp av og at skal rydde opp etter seg. Mannen hjelper aldri til hjemme på eget initiativ! Jeg rydder og vasker. Skal han gjøre noe må jeg spørre om han kan gjøre det. Jeg rydder, vasker huset, vasker klær og alt. Jeg gruer meg til å komme hjem hvis han og ungen har vært alene en dag eller helg for jeg vet det ser helt jævlig ut. Mange ganger har jeg blitt sittende i bilen utenfor huset lenge uten å ha lyst til å gå inn. Jeg har sagt ifra SÅ mange ganger at jeg ikke er en hushjelp eller tjener! Jeg har forsøkt «streik» uten at noe skjer. Han sier at jeg ikke er noe ryddigere enn han, men jeg rydder i det minste opp etter meg!! Mister han noe på gulvet gidder han ikke plukke det opp, hn går bare over det. Står ikke søppelposten foran døra må jeg ta den ut. Smuler ligger på benken uten å bli fjernet m.m. Jeg har tatt meg selv flere ganger i å drømme om en liten leilighet for meg og barnet. Jeg elsker han, men jeg merker at det er ikke lenger nok å bli kysset, få godord og bli holdt rundt om natten. Mange ganger blir jeg irritert av å se han sitte i sofaen, men hver gang jeg tar det opp blir han sur og begynner å spørre om det er greit for meg at han sitter foran pcen osv? Anonymkode: cce13...004
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #2 Skrevet 5. desember 2018 Kan du ikke ordne skittentøysvasken din hjemme istedenfor på dette forumet. Ja ja.. vi vet mannen din er et svin. Vi føler alle med deg. Fiks livet ditt. Anonymkode: a8e5f...94d
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #3 Skrevet 5. desember 2018 Jeg hadde det også slik. Valgte å gå, livet uten han er mye bedre! Anonymkode: c2f84...0ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå