Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #1 Skrevet 5. desember 2018 Idag : Aner ikke imorgen : kylling nuggents og salat fredag : tror jeg spiser på egon da og da blir det gjerne biff, men blir kanskje noe julemat nå Lørdag : bestilt hamburger og Chips Søndag : Aner ikke Barnet er borte i helga, så da koser jeg meg litt ekstra, og deilig og slippe og lage mat ( han er med ut av og til også altså ) Anonymkode: e1ef3...e0b
frk Nilsen Skrevet 5. desember 2018 #2 Skrevet 5. desember 2018 I dag skal ungene lage pannekaker. Torsdag: Paprikasuppe Fredag: Pizza Lørdag: Ungene skal ha overnattingsgjester så de har bestemt taco Søndag: Får middagsgjester så det blir vel en lagtidskokt gryte av noe slag.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #3 Skrevet 5. desember 2018 Må tenke billige middager, så ikke kjempesunt hver dag, og i dag er ikke barna her så da gidder vi ikke lage middag, men torsdag: grønnsakssuppe med pølse fredag: Grandiosa lørdag: risengrynsgrøt med morrpølse til søndag: fiskegrateng, poteter, gulrøtter og smør Anonymkode: d6454...f2b
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #4 Skrevet 5. desember 2018 Idag; Tacolefse med ris, tandori marinert kylling og salat. Torsdag; Fiskegrateng. Fredag; Pizza Lørdag; Spise ute Søndag; Baguetter med kjøttdeig og ost Anonymkode: 3ccfd...572
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #5 Skrevet 5. desember 2018 I dag: risengrynsgrøt I morgen: fiskesuppe med laks Fredag: Hjemmelaget pizza Lørdag: Vet ikke, kanskje pasta med tomat og mozzarella Søndag: hjortestek Anonymkode: a1cb9...e0e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #6 Skrevet 5. desember 2018 I dag: Sushi Torsdag: Pølsegryte m ris Fredag: Hjemmelagd pizza Lørdag: Ytrefileet av Kalv m grønnsaker og bakt potet Søndag: Aner ikke. Anonymkode: 3b72a...1ef
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #7 Skrevet 5. desember 2018 I dag: pinnekjøtt torsdag: Vet ikke ennå, er alene her da fredag: pizza lørdag: hjemmelaget lasagne søndag: grøt Anonymkode: 3e34c...186
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #8 Skrevet 5. desember 2018 I dag: kylling, ris sweet and sour saus med en salat torsdag: laks, pasta, saus og grønnsaker fredag: hjemmelaget pizza lørdag: taco søndag: ribbe med tilbehør Anonymkode: b2d76...40b
Brillefanten Skrevet 5. desember 2018 #9 Skrevet 5. desember 2018 Koteletter med potetmos, soppstuing og kålstuing. Grønnsakssuppe kokt på kraft fra beina til kotelettene. Hjemmelaget pizza Mer vet jeg ikke...
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #10 Skrevet 5. desember 2018 så mye godt ble pølser i brød på meg idag, er ikke akkurat godt Anonymkode: e1ef3...e0b
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #11 Skrevet 5. desember 2018 Imorgen taco fredag hamburger og pommes lørdag ferske reker eller sushi søndag svinestek Anonymkode: 0841d...a68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå