Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #1 Skrevet 5. desember 2018 Har kun igjen 2 gaver etter helga, så det er deilig, så har jeg pyntet ferdig, bare juletreet etterhvert, det kommer nok opp 21-22 og siste vasken den 18 Synes det er så deilig og ta det helt med ro nå, før var jeg nesten aldri ferdig før julaften,men nå begynner gavekjøpingen allerede i november herlig hva med dere ? Anonymkode: 7e929...fee
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #2 Skrevet 5. desember 2018 Har igjen en gave til minstemann. Huset er pyntet til advent. Vasker huset den 22 og pynter den 23😊 må handle mat, men det skjer etter den 12. Anonymkode: e83e9...e3c
*Miss Marple* Skrevet 5. desember 2018 #3 Skrevet 5. desember 2018 På ingen måte ferdig, det er jo det desember er til. Jeg koser meg med gavekjøp, baking av de få sortene vi skal ha og juletre, nissehus og nisser kommer opp bittelille julaften. Jeg føler at jeg er i rute da, har hengt opp lys ute, fått på plass adventskalender, stjerne og stake og godt i gang med gavekjøp.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #4 Skrevet 5. desember 2018 Er vel det. Huset er ferdig utnom treetett av de to slagene sommå bakes er bakt og halvparten av gavene er kjøpt. Jeg stresser ikke og ser ingen grunn til å stresse. Anonymkode: 222e8...d1b
frk Nilsen Skrevet 5. desember 2018 #5 Skrevet 5. desember 2018 Alt er ikke klart enda, men det er jo fortsatt en stund igjen til jul. Noen gaver er allerede klare, julekort er ferdige, et slag julebakst er ferdig. Skal bake litt mer i helgen, neste helg reiser vi bort da blir det vel noe shopping av julegaver. Pleier å ta en grundig vask rundt 20 desember.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #6 Skrevet 5. desember 2018 Nei, heldig vis ikke. Det er jo det vi har advent til. Anonymkode: ae96c...bd9
Kathrine. Skrevet 5. desember 2018 #7 Skrevet 5. desember 2018 Ikkje ferdig. Men godt i rute. Synes det er koselig å bake, pynte og shoppe i desember. 😀
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #8 Skrevet 5. desember 2018 Klare for jul? På ingen måte, det er fremdeles det er fremdeles nærmere tre uker igjen til jul. Gaver er stort sett i boks og adventslys er på plass, julepynten tar vi fram til jul. Det tar et par timer på kvelden lille julaften å pynte juletreet og sette fram litt julepynt. Jul i julen, ikke før jul her i huset. Anonymkode: 63b7f...f3a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #9 Skrevet 5. desember 2018 Nei, men de fleste gavene er i boks. Litt baking, vasking og pynting igjen. Er jo slikt man skal kose seg med i desember. Stresser ikke. Anonymkode: 3bb6b...417
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #10 Skrevet 5. desember 2018 Nja,klar og klar...gubben tok frem julestaken her om dagen så jeg fikk meg en runde,men jeg var ikke så veldig klar akkurat da. Regner med den kommer frem flere ganger før jul,og da skal jeg være mer klar! Anonymkode: d642e...196
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #11 Skrevet 5. desember 2018 Nei, liker ikke jul. Anonymkode: 795d2...f3d
Stjernesludd Skrevet 5. desember 2018 #13 Skrevet 5. desember 2018 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nja,klar og klar...gubben tok frem julestaken her om dagen så jeg fikk meg en runde,men jeg var ikke så veldig klar akkurat da. Regner med den kommer frem flere ganger før jul,og da skal jeg være mer klar! Anonymkode: d642e...196
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #14 Skrevet 5. desember 2018 Nope!! Har kjøpt tre gaver og fått frem litt lys. Planen min fremover: 16: bake med ungene 21: handle gaver og mat 22: vaskedag. Pynte alt unntatt juletre. Kjøpe juletre. 23: pynte juletre Har jeg glemt noe da?🤔 Anonymkode: fec69...5a3
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #15 Skrevet 5. desember 2018 Jeg har kjøpt ferdig gaver, pynta treet, bakinga kan jeg ikke ta før julehelgen, siden det blir pavlova, brownies, ostekake og gulrotkake. Hater julekaker (tørre kjeks). Anonymkode: 1b619...1e9
LME1001 Skrevet 5. desember 2018 #16 Skrevet 5. desember 2018 Jeg stresser aldri før jul. Liker å handle julegaver i desember, er kanskje halvferdig nå. Men pyntingen har blitt litt utsatt, for vi har en forsikringssak på gang og må ha totalrenovere vaskerom og hovedbad. Det blir over nyttår, men huset står allikevel litt på hodet. Men barna har sitt juletre på rommene sine, adventskalender til to er laget, stjerne i vinduet og litt lys ute. krans på begge ytterdører. En juleglede på bordet. Masse julekort på peisen allerede, og fått delt ut halvparten av egne kort. Har ikke funnet frem adventslysene ennå 😅 Men som sagt, jeg stresser lite. Julaften blir det uansett, forhåpentligvis i vårt hus. Det er planen, med mindre vi plutselig må ut av hus pga forsikringssaken.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #17 Skrevet 5. desember 2018 Har lagd pakkekalender og pynta til advent✨💜 Å ordne til jul gjør jeg rett før jula begynner. Anonymkode: b67a0...2ff
Yellow Brick Road Skrevet 5. desember 2018 #18 Skrevet 5. desember 2018 Nei, men heldigvis er det ikke jul enda, så jeg har god tid.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #19 Skrevet 5. desember 2018 Langt i fra. Pynta til advent og laget kalender. Skrevet julekort som er klare til å sendes. Skal bake 4 slag til fredag og handle gaver 17. Skal feire 10 åring med barnebursdag og familieselskap, så det kommer før jul også. Anonymkode: 72bbd...8ee
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #20 Skrevet 5. desember 2018 Synes det er deilig bare og nyte denne tiden jeg men man er forskjellige Anonymkode: 7e929...fee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå