Gå til innhold

Abort i uke 17??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fant ut at typen er utro. Beholdte barnet bare fordi trodde det er noe(kjærlighet) mellom oss. Er deprimert og har selvskadings tanker( oppleved før). Vil ikke beholde mer. Er 16+5 på vei. 

Anonymkode: 75f65...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei absolutt ikke abort i uke 17 😯😯😯 drit i dritt gutten..for ekte kjærlighet har du ikke opplevd før du ser babyen DIN! Det skal jeg fan meg love deg ❤ jeg går utifra at du er ung! Jeg er 32 med 2 barn og jeg var helt oppslukt i kjæresten som jeg så på som livet selv..men etter 2 barn med han vil jeg bare kaste opp av han og elsker mine barn. Er absolutt den største gleden jeg fikk av dette forholdet 😊 ville ikke byttet det mot noe som helst. Og tro meg mine ord du kommer til å falle hodestups for babyen 😍 ikke la en guttunge trykke deg ned. Det er håp der ute og man blir eldre og klokere etterhvert 😃 gled deg heller over all den gleden babyen bringer, og husk på at det er mange som er alene mødre/fedre der ute. Har du familie som kan hjelpe til litt så er det gull værdt ❤

Anonymkode: 0234b...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for godw ord. Jeg er helt alene har ingen familie har. Derfor er ekstra deprimert. Har ingen å snakke med 😢. Alt jeg gjør er gråte hele natt, har mistet matlysten. Men takk for dine gode ord. Er takknemlig at det fins mennesker som deg. 

Anonymkode: 75f65...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...