Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei absolutt ikke abort i uke 17 😯😯😯 drit i dritt gutten..for ekte kjærlighet har du ikke opplevd før du ser babyen DIN! Det skal jeg fan meg love deg ❤ jeg går utifra at du er ung! Jeg er 32 med 2 barn og jeg var helt oppslukt i kjæresten som jeg så på som livet selv..men etter 2 barn med han vil jeg bare kaste opp av han og elsker mine barn. Er absolutt den største gleden jeg fikk av dette forholdet 😊 ville ikke byttet det mot noe som helst. Og tro meg mine ord du kommer til å falle hodestups for babyen 😍 ikke la en guttunge trykke deg ned. Det er håp der ute og man blir eldre og klokere etterhvert 😃 gled deg heller over all den gleden babyen bringer, og husk på at det er mange som er alene mødre/fedre der ute. Har du familie som kan hjelpe til litt så er det gull værdt ❤

Anonymkode: 0234b...a2d

Tusen takk for godw ord. Jeg er helt alene har ingen familie har. Derfor er ekstra deprimert. Har ingen å snakke med 😢. Alt jeg gjør er gråte hele natt, har mistet matlysten. Men takk for dine gode ord. Er takknemlig at det fins mennesker som deg. 

Anonymkode: 75f65...8d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...