Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #1 Skrevet 4. desember 2018 Hei, var på julebord i helga med jobben. Det var julebord m følge. Vi satt sammen og koste oss. Mannen ble veldig opptatt m å prate. Spurte om vi skulle gå i baren å kjøpe en drikke og han sa han ville komme. Han kom ikke likevel da han var opptatt med å prate med mine kollegaer. Jeg dro derfor i baren, men før jeg kom dit ble jeg stoppet med et bord fullt av menn, homofile menn. Jeg fikk komplimenter for kjole og øredobber, slå an en liten prat, og i det jeg skulle til å fortsette til tok han ene fyrn tak i meg og svingte meg til musikken. Danset sikkert swing med han i 2 min før jeg høflig avsluttet å gikk videre. Når jeg kom tilbake til julebordet var mannen møkk sur, så stygt på meg, svarte meg ikke. Det var også blitt rar stemning rundt bordet. Så jeg foreslo at vi dro hjem. Noe vi gjorde. På vei hjem skrek og ropte han til meg om hvor fæl jeg var også stakk han av. Neste morran innrømmet han at han gikk for langt, han var sjalu.. Men dette er ikke første gang. Aner ikke hva jeg skal gjøre m dette.... Anonymkode: dacd1...950
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #2 Skrevet 4. desember 2018 Du går aldri mer ut sammen med han.. han skjemmer deg ut og ødelegger kvelden din.. garantert årets snakkis etter julebordet, dessverre.. Anonymkode: dcfc7...67e
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #3 Skrevet 4. desember 2018 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du går aldri mer ut sammen med han.. han skjemmer deg ut og ødelegger kvelden din.. garantert årets snakkis etter julebordet, dessverre.. Anonymkode: dcfc7...67e Det samme tenkte jeg Anonymkode: b7dec...9ce
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #4 Skrevet 5. desember 2018 Haff, noe så flaut 😧 Grudde meg veldig til å dra på jobben på mandag 🙈 de lot iaf som ingenting, men tror også de har måttet snakke bak ryggen vår Fatter ikke at han kunne bli så sur Jeg gjorde da virkelig ikke noe galt? Anonymkode: dacd1...950
Fru Banderas Skrevet 5. desember 2018 #5 Skrevet 5. desember 2018 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haff, noe så flaut 😧 Grudde meg veldig til å dra på jobben på mandag 🙈 de lot iaf som ingenting, men tror også de har måttet snakke bak ryggen vår Fatter ikke at han kunne bli så sur Jeg gjorde da virkelig ikke noe galt? Anonymkode: dacd1...950 Nei. Det eneste du gjør galt, er å fortsette med dette suppehuet.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #6 Skrevet 5. desember 2018 Han er i alle fall glad i deg! Men litt mye alkohol kanskje? I så fall kan det være en idé å fokusere på inntaket før utskifting av gubben? Anonymkode: d50c0...40a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #7 Skrevet 5. desember 2018 Ja, det er sant. Synes som første steg at det er litt vel voldsomt å kaste han ut pga dette. Men ser ikke for meg at han vil drikke mindre. Jeg drikker aldri så jeg ikke vet hva jeg gjør Anonymkode: dacd1...950
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå