Gå til innhold

Gå til legen med 3 åringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoster og hoster og hoster... brekker seg titt og ofte, feber av og på. Holdt på slik siden forrige uke torsdag. Men så er det forkjølelsessesong og om dette er noe å løpe til legen for,?

Anonymkode: e2cf2...100

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår treåring har det helt likt og jeg har ikke tenkt tanken engang. Hva skal legen gjøre? Dette går over av seg selv. Hvile og kos.

Anonymkode: f190f...065

Skrevet

Når ungen hoster til h*n brekker seg, hadde jeg gått til lege. Bestill time i morgen. 

Anonymkode: f78e8...4c8

Skrevet

Vi er på tredje uka nå.. 5-åringen hoster til han brekker seg dag og natt. Jeg har også hostet en stund, men ikke sånn som han. Innimellom får han krupphoste (er ikke falsk krupp) også. I morra drar vi til legen.

Anonymkode: 2f899...074

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vi er på tredje uka nå.. 5-åringen hoster til han brekker seg dag og natt. Jeg har også hostet en stund, men ikke sånn som han. Innimellom får han krupphoste (er ikke falsk krupp) også. I morra drar vi til legen.

Ikke tre uker med sånn hoste da. Den har forverret seg kraftig de siste dagene.

Skrevet

Gå til legen, kan være at han trenger noe medisin, hostedempende etc

Skrevet

Barna mine hostet veldig en periode og vi tenkte at det bare måtte gå over av seg selv. Det viste seg å være kikhoste (til tross for vanlig vaksinering) så nå i ettertid hadde sjekket hvis en av dem hadde hostet så de brakk seg. Kikhoste må medisineres innen en viss tid, så det er viktig å ikke vente for lenge. Jeg hadde gått til legen i dag. 

Anonymkode: 2a3ac...b77

Skrevet

Hoster jevn og trutt. Våknet i dag tidlig kl 6, klager på magen og hoster til hun kaster opp🙄 

minner ikke om vanlig omgangssyke for å si det sånn..

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hoster jevn og trutt. Våknet i dag tidlig kl 6, klager på magen og hoster til hun kaster opp🙄 

minner ikke om vanlig omgangssyke for å si det sånn..

Ring legen du.

Her fikk 5-åringen prøve bestemors ventoline i går kveld, og natta har vært mye bedre. Hoster ikke så mye i dag heller. Så tar en tlf til legen og spør om han kan få ventoline ved behov. Hadde det som mindre, så er nok ikke noe problem.

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ring legen du.

Her fikk 5-åringen prøve bestemors ventoline i går kveld, og natta har vært mye bedre. Hoster ikke så mye i dag heller. Så tar en tlf til legen og spør om han kan få ventoline ved behov. Hadde det som mindre, så er nok ikke noe problem.

Håper det var i samråd med lege?

Anonymkode: f7390...9be

Skrevet

Når jeg hoster så jeg brekker meg + feber har jeg lungebetennelse.....

Anonymkode: 44600...cf2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...