Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #1 Skrevet 4. desember 2018 Jeg tok bilde av ansiktet mitt nedenfra med gull blitz og innså at jeg faktisk har en del nesehår. Ingen som stikker ut av nesa, men om noen ser meg fra den vinkelen i dagslys er det nok fult synlig. Jeg vil egentlig ikke fjerne dem, de har vel en funksjon? Hva gjør dere? Anonymkode: e7566...4c6
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #2 Skrevet 4. desember 2018 Fjerner ikke! Anonymkode: db870...dd8
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #4 Skrevet 4. desember 2018 Bare de som stikker ut. Anonymkode: b6666...c63
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #5 Skrevet 4. desember 2018 Nei, de får være der de er. De er ikke synlige om ikke noen kikker meg langt inn i nesa. Men jeg ville fjernet hår om det var noe jeg opplevde som sjenerende. mannen fjerner sine med en sånn liten maskin. Han trimmer øyenbryn og barberer ørene også. Hvis han ikke gjør det vokser det hår rett ut flere steder i ansiktet, og det ser ikke helt bra ut🤪 Anonymkode: ebf4b...aaa
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #6 Skrevet 5. desember 2018 Nei. Håret har jo en funksjon. Hadde nok trimmet det om det vokste på utsiden av nesen da. Anonymkode: d8f35...b48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå