Gå til innhold

Fjerner dere nesehår?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok bilde av ansiktet mitt nedenfra med gull blitz og innså at jeg faktisk har en del nesehår. Ingen som stikker ut av nesa, men om noen ser meg fra den vinkelen i dagslys er det nok fult synlig. Jeg vil egentlig ikke fjerne dem, de har vel en funksjon? 

Hva gjør dere? 

Anonymkode: e7566...4c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjerner ikke! 

Anonymkode: db870...dd8

Skrevet

Bare de som stikker ut. 

Anonymkode: b6666...c63

Skrevet

Nei, de får være der de er. De er ikke synlige om ikke noen kikker meg langt inn i nesa. Men jeg ville fjernet hår om det var noe jeg opplevde som sjenerende.

mannen fjerner sine med en sånn liten maskin. Han trimmer øyenbryn og barberer ørene også. Hvis han ikke gjør det vokser det hår rett ut flere steder i ansiktet, og det ser ikke helt bra ut🤪

Anonymkode: ebf4b...aaa

Skrevet

Nei. Håret har jo en funksjon. Hadde nok trimmet det om det vokste på utsiden av nesen da. 

Anonymkode: d8f35...b48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...