Gå til innhold

Grådige smerter. 7+0 i dag


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg som alle andre er redd for at det skal komme en spontanabort. Hadde litt brunlig utflod fredag/lørdag så fikk en hastetime på UL, hvor vi heldigvis så hjertet slo som bare det! Men jeg sliter veldig med grådige smerter i magen. Som i hele natt f.eks hadde jeg så mye smerter at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg! Har lest at smerter kan være tegn på abort😩 men skal sies at jeg har hatt smertene på og av i 1 uke nå.. skal til legen på torsdag for å snakke litt om det.. 

noen som har hatt det samme? Og det fremdeles har gått bra? 

Anonymkode: b665d...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Hadde en god del smerter, menssmerter og noe jeg antar var luftsmerter.. sterke smerter kan også være Exu, men antar at du har sett fosteret ligge i livmor og ikke i eggleder, så da utelukker vel det det for deg:) Så ja, de smertene du opplever kan faktisk være helt normalt🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 27a44...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei. Hadde en god del smerter, menssmerter og noe jeg antar var luftsmerter.. sterke smerter kan også være Exu, men antar at du har sett fosteret ligge i livmor og ikke i eggleder, så da utelukker vel det det for deg:) Så ja, de smertene du opplever kan faktisk være helt normalt🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 27a44...9a0

Ja kan være det er luftsmerter. Har vært veldig hard i magen og treg. Og veldig mye luft. Ja fosteret lå fint i livmor 😊 

Anonymkode: b665d...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marihønne

Hadde sterke smerter når jeg var 5 til 8-9 uker.. Kontaktet lege og fikk forklart at dette skyldes livmor som "flyttet" på seg og utvidet seg og at det ikke var farlig for babyen overhode.. kan også være luftsmerter. Håper alt går bra ❤️ Lykke til! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...