Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #1 Skrevet 4. desember 2018 Har ei på 10 som maser og maser om dagen. Har sett før at det er 13 års grense, vet det er flere i klassen som har, men jeg har holdt litt igjen. Er jeg for streng? Er litt usikker på hva det går ut på, men skjønt at det er noe med musikk/video man kan dele. Hva er grunnen til at din fikk det, og er det så "farlig" som jeg tenker, altså, dere skjønner. Anonymkode: 05c5e...523
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #2 Skrevet 4. desember 2018 Selve appen må jeg innrømme er litt teit. Det går ut på at de later som om de synger sangen de spiller. Det er ikke så mye som kan gå galt, så lenge hun ikke legger ut noen upassende videoer. Forholder hun seg til det syntes jeg det hadde vært innafor:) Anonymkode: 776b8...8d2
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #3 Skrevet 4. desember 2018 Takk for svar leste litt om det på barnevakten.no nå, det har bytta navn og ser jeg, så mye følger jeg med..hehe..er jo litt å følge med på skjønner jeg, hva som kan gjøres og ikke skal gjøres. Hun blir jo sååå sur når jeg sier nei, for alle har det jo. Eller jeg vet at ikke alle har det hi Anonymkode: 05c5e...523
Moosh Skrevet 4. desember 2018 #4 Skrevet 4. desember 2018 Vi holdt også tilbake ganske lenge men nå har 10-åringen fått dette og hun har mye glede av det og viser en kreativ side jeg ikke har sett før. Hun vet at hun ikke skal kommunisere med fremmede i appen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå