Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #1 Skrevet 4. desember 2018 I går var jeg på apoteket og kjøpte en flaske med Nuxe olje og bomullshansker til tørre hender. Damen på apoteket åpnet posen hanskene lå i for å se på de. Hun la de inn i posen igjen, men lukket den ikke. I dag, da jeg skulle ta ut av posen disse tingene lå i, er korken på Nuxe flasken halvveis åpen og er ca halvfull. Hanskene har fått et greit lag med olje, om jeg kan beskrive det sånn. Er det jeg som burde tømt den posen i går eller den ansatte/apoteket som burde påse at korken var ordentlig igjen? Eller burde jeg passet på korken? Nuxe er rimelig dyrt, hadde den ikke vært til halv pris, ville jeg nok ikke kjøpt den. Anonymkode: ef3b9...f7a
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #2 Skrevet 4. desember 2018 Det er jo helt umulig å si hvorfor korken på flasken er halvåpen.... så lenge du ikke oppdaget det før i dag ville jeg tenkt at du må ta det på din kappe. Anonymkode: 08301...d16
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #3 Skrevet 4. desember 2018 Det må du nok ta på egen kappe ja. Hadde du oppdaget der igår og kontaktet dem hadde det vært noe annet. Jeg tviler på at jeg ville godkjent reklamasjon for av den grunn Anonymkode: 72525...596
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #4 Skrevet 4. desember 2018 Jeg ville tatt med flasken, hanskene og kvitteringen og klaget på en høflig måte. Det er ikke din jobb å skru på korker på helt nye produkter. Den flasken skulle jo ikke vært åpen. Anonymkode: ab228...ba7
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #5 Skrevet 4. desember 2018 Hvis jeg skjønner deg rett åpnet hun ikke flasken,men hanskene? Da tror jeg du må æ det på din kappe. Det hadde vært noe annet hvis hun hadde åpnet flasken og ikke skrudd på korken skikkelig etter seg. Anonymkode: 7b418...47e
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #6 Skrevet 4. desember 2018 Det skader jo ikke å høre med de? Selv kjøpte jeg noe i pakke en gang, det viser seg at noe i pakken hadde åpnet seg og rent ut. Gikk tilbake til apoteket og viste problemet, fikk alt nytt. Det er ingens «skyld». Men her i hi så er det vel noe galt med korken, siden den er lekk? Altså reklamasjon. Selv om det tok en dag å oppdage det Anonymkode: db1c6...cef
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #7 Skrevet 4. desember 2018 Jeg skjønner ikke hvorfor HI skal ta det på sin kappe. Hvis innholdet i flasken har rent ut, så har jo ikke korken sittet ordentlig på. Det er en feil ved varen. Hun bør klage, slik man klager på defekte varer, men selvsagt ikke forsøke å legge skylden på en bestemt ansatt. Anonymkode: 9f85e...edc
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #8 Skrevet 4. desember 2018 Takk for svar 😊 Jeg tenker jeg drar dit i morgen og hører med de. Kan ikke få et verre svar enn at de ikke får gjort noe med det. Det er veldig hyggelige folk som jobber der, så ingen sure miner. Hi Anonymkode: ef3b9...f7a
the amazing spidermamma Skrevet 4. desember 2018 #9 Skrevet 4. desember 2018 Jeg synes du kan gå tilbake. At flasken lekker er jo ikke din skyld! Hilsen en som jobber i butikk (riktignok ikke apotek, da).
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #10 Skrevet 4. desember 2018 Jeg synes abdolutt at hi skal gå tilbake. At flasken lekker er jo ikke hennes feil, på lik linje som om flasken hadde vært defekt på andre måter. Anonymkode: 6e531...303
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2018 #11 Skrevet 5. desember 2018 Nå har jeg vært på apoteket og fikk ny olje og nye hansker uten å si så mye mer enn hva som skjedde 😊. Veldig god service 😊 Anonymkode: ef3b9...f7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå