Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #1 Skrevet 4. desember 2018 Vet noen en super enkel måte å strikke genser på? Jeg kan strikke sokker, strømper skjerf osv men genser har jeg prøvd å aldri klart. Og det irriterer meg så veldig. Har så lyst til å få det til...... kjenner ingen som kan strikke, er 25. Så de fleste på min alder er ikke så Intr i å strikke. Min mor husker det ikke for hun heklet for det meste, men det er også glemt. Har du no link til noe enkelt men veldig godt forklart? Eventuelt en superenkel oppskrift? Anonymkode: fd5d2...602
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #2 Skrevet 4. desember 2018 Hvis du kan rett, vrang, øke masker, felle masker, legge opp og felle av, så kan du strikke de fleste gensere. https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=1648&cid=1 Denne for eksempel. Les gjennom hele oppskriften, hvis det er noe du ikke forstår kan du spørre her eller Google. Nederst på garnstudio sine oppskrifter er det videoer du kan se for å lære teknikkene du trenger til det plagget di skal strikke. Anonymkode: b9ca7...a4b
Himmel og hav Skrevet 4. desember 2018 #3 Skrevet 4. desember 2018 Det blir vel ikke enklere enn Skappelgensere ol. Tykke pinner, tynt garn og rillestrikk. http://www.mariaskappel.no/2012/06/05/mammas-hjemmestrikkede-genser/?fbclid=IwAR0bDRoRiE1CXaym9HXMqNkDq56mzoOEKkr5upxl_R8IZfHEGb7O8ode318
sug lut Skrevet 4. desember 2018 #4 Skrevet 4. desember 2018 Genser er MYE enklere enn både sokker og votter! Dette klarer du kjempefint.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #5 Skrevet 4. desember 2018 Å, så lett det så ut å strikke skappel-genser! Det ante jeg virkelig ikke - nå vil jeg også strikke det, selv om jeg hater å strikke og er kjempedårlig til det. Kan sånne som meg også klare det? De er jo veldig fine - og ikke helt ut, selv om de er over sin mest populære bølge? Anonymkode: 4415c...ff3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå