Fru Banderas Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 -på NRK! Ikke pga. lisensen og andre ting som folk irriterer seg over, altså jeg elsker egentlig NRK, men jeg har de siste dagene sett på dette programmet "Jorden rundt på seks steg" eller hva det heter, der to norske kjendiser sammen skal finne en kjendis ved å møte noen som kjenner noen som kjenner noen osv., seks steg. Jeg har nå sett alle de tilgjengelige episodene, dvs. fire episoder, og har lurt på om det faktisk er ekte, eller om det bare er juks og fanteri alt sammen. Forventer liksom at NRK er ærlige, da, så en liten del i meg har trodd på det. Men jeg har nå innsett at den videoen de liksom ser på helt i starten, der de får vite hvilken kjendis de skal finne, er spilt inn etter at de har funnet vedkommende! "Hvordan vet du det, Banderas?", kan du lure. Jo, fordi samtlige har på seg akkurat de samme klærne, og befinner seg på akkurat samme sted i introduksjonsvideoen som når de blir "funnet" av de norske kjendisene. Så hvis dette er fake kan jo egentlig alt bare være fake! Jeg er så irritert nå at jeg ikke får sove. Balle!
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2018 #2 Skrevet 4. desember 2018 7 timer siden, Fru Banderas skrev: -på NRK! Ikke pga. lisensen og andre ting som folk irriterer seg over, altså jeg elsker egentlig NRK, men jeg har de siste dagene sett på dette programmet "Jorden rundt på seks steg" eller hva det heter, der to norske kjendiser sammen skal finne en kjendis ved å møte noen som kjenner noen som kjenner noen osv., seks steg. Jeg har nå sett alle de tilgjengelige episodene, dvs. fire episoder, og har lurt på om det faktisk er ekte, eller om det bare er juks og fanteri alt sammen. Forventer liksom at NRK er ærlige, da, så en liten del i meg har trodd på det. Men jeg har nå innsett at den videoen de liksom ser på helt i starten, der de får vite hvilken kjendis de skal finne, er spilt inn etter at de har funnet vedkommende! "Hvordan vet du det, Banderas?", kan du lure. Jo, fordi samtlige har på seg akkurat de samme klærne, og befinner seg på akkurat samme sted i introduksjonsvideoen som når de blir "funnet" av de norske kjendisene. Så hvis dette er fake kan jo egentlig alt bare være fake! Jeg er så irritert nå at jeg ikke får sove. Balle! Jeg vil tro at det er fordi det er litt vanskelig å få booket ulike kjendiser to ganger. Det er jo også billigere å kjøre til USA en gang for å få de på film. Mye penger for å sende et crew dit for å filme 2 minutter og så reise tilbake. Man kan jo fint avtale konseptet på mail eller telefon og så filme alt på en gang. Anonymkode: dff5c...d9a
Leverpostei Skrevet 4. desember 2018 #3 Skrevet 4. desember 2018 Men du, allerede i ørkenen i Namibia spør de jo etter kjendisen, så det er jo ikke slik at de ser an hvilken kjendis de kan klare å finne. Jeg irriterer meg mer over den crazy reisingen med fly over alt.
Fru Banderas Skrevet 4. desember 2018 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2018 1 time siden, Leverpostei skrev: Men du, allerede i ørkenen i Namibia spør de jo etter kjendisen, så det er jo ikke slik at de ser an hvilken kjendis de kan klare å finne. Jeg irriterer meg mer over den crazy reisingen med fly over alt. Ja, jeg tviler ikke på at de vet fra starten hvem de skal finne. Men når det er så tydelig at de trikser, da lurer jeg fælt på hvor mye annet som er trikset med. Tilfeldigvis var akkurat den siste personen de snakket med, en som tilfeldigvis kjente akkurat den kjendisen? Meh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå