Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Har over noen år merket at om jeg sitter på huk eller i såkalt indianerstilling på gulvet, er det velsig sannsynlig at kneet på høyre siden kåser seg om jeg er så uheldig å vri feil på det. Da låser det seg så jeg ikke får det retta ut, og det gjør syykt vondt. Har blitt verre med årene og i dag da jeg satte foran peisen å rota skjedde det på nytt. Det var en så skarp smerte i kneet når jeg reiste med at jeg falt bakover på gulvet og ble liggende å vri meg. Det gikk høvelig over, mem har nå konstant smerte bak/til høyre på kneet og der gjør vondt å gå. Klarer heller ikke svinge foten ut til siden grunnet smerter. Bør jeg ringe lege å få undersøkt? Er akkurat som noe er løst inni der så jeg tør ikke sitte i visse stillinger! Noen som vet hva det kan være? Anonymkode: 8ba7c...df9
Lille krøll Skrevet 4. desember 2018 #2 Skrevet 4. desember 2018 Du burde få en mr og få sjekket menisken. Er det problem med menisken får man ofte låsninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå