Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Hei, Min far er død og jeg ønsker å ha et forhold til hans gjenlevende ektefelle som har 3 barn med min avdøde far. Nå skal jeg invitere til juleselskap og ønsker å inkludere henne. Jeg kommer ikke gjennom på SMS og jeg tror at hun har blokkert meg på tlf. Årsaken til det er at hun mest sannsynlig ble fornærmet på meg for en stund tilbake. Jeg har mitt på det tørre men for å nå gjennom til henne må jeg altså sende henne e post. Skal jeg være "stor" og sende henne invitasjon? Hva synes dere? Anonymkode: 76df2...e45
Yellow Brick Road Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 Ja, det ville jeg ha gjort, jeg ville ikke ha gitt meg dersom det betydde noe for meg.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #3 Skrevet 3. desember 2018 Hvis du ønsker å ha et forhold til henne burde du skvære opp den uoverensstemmelsen dere har hatt før et eventuelt juleselskap. Jeg mener man absolutt ikke ble bruke høytider og store selskap til å omgås overfladisk mens konfliktene egentlig ulmer. Dersom dere har noe uoppgjort bør dere løse dette før et evt. selskap. Usnsett om du har ditt på det tørre sp har dere tydeligvis hverken snakket sammen eller hatt annen kontakt på en god stund. Da er første skritt å ta kontakt for å prate, skvære opp, bygge kontakt igjen osv. Ikke selskap med mange andre.... Anonymkode: 76092...49b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå