Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Noen som bruker denne medisinen og vil si noe om det? Hilsen nydiagnostisert og nymedisinert skamfull bipolar som jobber med å fjerne skammen. Anonymkode: 54762...4d2
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 Jeg har ingen personlig erfaring med Lamictal medisinen, men ville bare si at vær så snill å ikke skamme deg, det er ingen grunn til at du skal gjøre det. Å være bipolar er ikke noe du har valgt eller kan noe for, det er noe du har som er en stor utfordring å leve med og du fortjener støtte og god hjelp og tro på at du har ingenting å skamme deg for. Ville du ha skammet deg hvis du var født med en hjertefeil? Hvis du hadde epilepsi eller om du var født med CP? Det er like lite grunn til å skamme deg over at du er bipolar. Håper medisinen hjelper og at du får det bedre. Anonymkode: b693d...b8f
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #3 Skrevet 3. desember 2018 Har brukt den i noen år nå, og effekten er at den fjerner de verste toppene, og tar litt av depresjonene, men ikke alt. Jeg begynte på en annen medisin samtidig, så jeg er ikke helt sikker på hva som er effekten av lamictalen, men utifra psykiateren min så har lamictalen vært en stemningsstabilisering 😃 Anonymkode: 86f7f...c81
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 Har diagnosen bipolar 2 og bruker Lamictal. Begynte våren 2014. Har gitt meg et nytt liv. Jeg skammer meg også over diagnosen min... Anonymkode: cf66a...114
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå