Gå til innhold

Ville du betalt over 600 kr for en julemiddag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke betalt det for bare lutefisk eller pinnekjøtt, men for en bra 5 rettes meny på et hyggelig sted vi kunne sitte hele kvelden ville det vært ok.

Anonymkode: d2728...e33

Skrevet

Jeg ville ikke betalt ei krone for lutefisk. Men for å ta ribbe, som jeg liker, som et eksempel, så ville jeg uansett ikke betalt 600 kroner. Om det var inkludert dessert og drikke kunne jeg gjort det, men mest sannsynlig ville jeg likevel valgt å spise hjemme om det ikke var noe helt spesielt.

Anonymkode: 865b2...5a0

Skrevet

Som en 3-4-5 retters eller julebuffet helt klart! men ikke en enkelt rett, det synes jeg er i drøyeste laget.

Skrevet

Aldri. Det er verdens enkleste mat å lage like godt sjøl. Hadde aldri betalt noe sånt for annet enn ting jeg definitivt ikke lager hjemme.

Skrevet

Nei jeg liker ikke typisk norsk julemat, er oppvokst med kalkun på julaften. Er norsk. Men hadde ikke betalt så mye for kalkun heller.

Anonymkode: 74cae...26f

Skrevet

Lutefisk har ingen ting med jula å gjøre! 😡

Anonymkode: a2d94...2d4

Skrevet

Nei, men så liker jeg ikke noe julemat. Min favoritt mat er sushi og indisk, så jeg er jo vant til at det ikke er dyrt å gå ut å spise god mat. 

Anonymkode: eaf54...508

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lutefisk har ingen ting med jula å gjøre! 😡

Anonymkode: a2d94...2d4

Det der er jo bare kunnskapsløst. Lutefisk spises av mange i julen. Vi har det ikke på julaften, men alltid en gang ila julen.

Anonymkode: 2f693...196

Skrevet

Ikke for pinnekjøtt eller lutefisk, men det finnes helt klart restaurantbesøk hvor maten koster, og er verdt, 600 eller mer. 

Anonymkode: c5197...182

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...