Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Jeg har alltid kjøpt gave via disse, men nå begynner jeg å synes at det går litt langt. I år hadde foreldre til barna som får gaver hintet til at de også ville ha en gave. Jeg ble i år tildelt gave til jente 13 år på ca 300kr, men ei venninne av meg fikk invandrerpar, foreldre til 5 barn - kristne å kjøpe til for 500kr. Hun sa hun heller ville kjøpe til et barn, men ble avvist. Har ikke dette gått litt langt om vi skal begynne å kjøpe til foreldrene også? Anonymkode: 5ffb1...8d2
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 Jøss, avvist faktisk. Da hadde jeg sagt at, beklager da gir jeg til en annen organisasjon som gir til barn. Men var det 500 kr til bare foreldrene, eller til hele familien? Anonymkode: ae50c...1b9
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #3 Skrevet 3. desember 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jøss, avvist faktisk. Da hadde jeg sagt at, beklager da gir jeg til en annen organisasjon som gir til barn. Men var det 500 kr til bare foreldrene, eller til hele familien? Anonymkode: ae50c...1b9 Til bare foreldrene Anonymkode: 5ffb1...8d2
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Til bare foreldrene Anonymkode: 5ffb1...8d2 Det var utrolig mye. Det hadde jeg ikke gitt uansett Anonymkode: ae50c...1b9
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #5 Skrevet 3. desember 2018 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har alltid kjøpt gave via disse, men nå begynner jeg å synes at det går litt langt. I år hadde foreldre til barna som får gaver hintet til at de også ville ha en gave. Jeg ble i år tildelt gave til jente 13 år på ca 300kr, men ei venninne av meg fikk invandrerpar, foreldre til 5 barn - kristne å kjøpe til for 500kr. Hun sa hun heller ville kjøpe til et barn, men ble avvist. Har ikke dette gått litt langt om vi skal begynne å kjøpe til foreldrene også? Anonymkode: 5ffb1...8d2 Nå lurer jeg fælt på hvor dette er 🤔 Her jeg bor er det vanlig med omkring 100-300 kr per gave. Alt ettersom hva man ønsker å gi. Jeg vet at noen også ønsker å gi gaver til foreldrene eller såkalte familiegaver, men aldri i verden til 500 kr. Jeg har vært med å arrangere God jul lille venn de siste fire årene, og vi legger aldri føringer på hvor mye penger man skal bruke. Anonymkode: 01e69...88a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå