Gå til innhold

Jeg stakk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pakket to bagger i all hast, tok med meg barnet og stakk. Så lei hele forholdet og den syke mannen. 

Men hva gjør jeg nå? Har ingen å dra til. Ingen jeg ønsker å blande inn i dette. Min mor ber meg tilgi atter engang, selv når jeg sier at jeg er så sliten at livet ikke er verdt noe lenger.... så henne vil jeg ikke overtales av heller.

Jeg Sjekker mest sannsynlig inn på hotell i kveld. Men etter det har jeg ikke råd til egen bolig pga for lite lønn. Er totalt på bar bakke. 

Jeg vil virkelig ikke tilbake mer, psyken min holder ikke ut lenger, jeg savner meg selv og gjort det altfor lenge nå.

Anonymkode: dbf64...458

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krisesenter til du får hodet over vann

Anonymkode: fcec7...8c1

Skrevet

Ta kontakt med krisesenteret imorgen. 

Skrevet

Hvilken landsdel bor du i? Jeg bor helt nord i Trøndelag og kan gi husrom til du har områdd deg 💐

Anonymkode: 6a7ad...de8

Skrevet

Krisesenter hvis han plager deg. Men kan man gå på krisesenter pga liten økonomisk evne hvis mannen er innenfor normalen men du bare tilfeldigvis ikke orker mer? Tror ikke det er dott tilfelle, hi, spør sv ren nysgjerrighet. 

Anonymkode: 229ba...9b4

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Krisesenter hvis han plager deg. Men kan man gå på krisesenter pga liten økonomisk evne hvis mannen er innenfor normalen men du bare tilfeldigvis ikke orker mer? Tror ikke det er dott tilfelle, hi, spør sv ren nysgjerrighet. 

Anonymkode: 229ba...9b4

Man kan oppsøke krisesenter så sant man føler at man trenger hjelp. De stiller ingen spørsmål og har seng og varme til alle. 

Anonymkode: fcec7...8c1

Skrevet

Jeg lot han møte meg og ta med barnet hjem, da ungen uansett har det bedre der. Enn med meg mens jeg prøver å finne et sted å sove. Vi ender nok uansett opp med delt foreldrerett da jeg heller vil at barnet skal ha pappaen. Selv om jeg skulle ønske han ble borte for godt. 

Pappaen er «normal» han har ikke slått. Men all den psykiske volden som har skjedd meg. Skulle nesten ønske det heller var fysisk. Misforstå meg rett. Pågått i så mange år at jeg spiser meg selv opp innvendig for at jeg i det hele tatt ble igjen fra første stund. 

Jeg vet ikke om er krisesenter kan hjelpe med sånt? Jeg bare vet at en natt maks to kan jeg fikse selv, etter det trenger jeg tak over hodet. Har maks råd til 6000 i husleie om det skal være noe igjen til mat. Men her jeg bor er det bare hybler du deler med andre til den prisen. Jeg er så sliten at jeg vet ikke hvordan jeg kan ta tak i sånt engang.

Han ringer å maser, men nå er telefonen skrudd av for samtaler uansett så får frihet fra det sånn sett. 

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken landsdel bor du i? Jeg bor helt nord i Trøndelag og kan gi husrom til du har områdd deg 💐

Anonymkode: 6a7ad...de8

Veldig snilt av deg, bor langt i sør så litt langt unna. Men må finne noe eget som egner seg for et barn og.

Skrevet

Psykisk mishandling og du sender barnet til far? 

Anonymkode: 227cb...22f

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Psykisk mishandling og du sender barnet til far? 

Anonymkode: 227cb...22f

Vet det høres helt på jordet ut, men han er en god pappa. Noe som overrasker meg og. Stått opp hver natt fra dag 1 for barnet. Er der uansett hva.

Det han gjør imot meg er noe helt annet. Han er en engel mot Barnet, mens selve djevelen mot meg. Jeg fikk aldri kjent min pappa så derfor jeg kan la han være med han. Da jeg vet at den sorgen er vondere.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet det høres helt på jordet ut, men han er en god pappa. Noe som overrasker meg og. Stått opp hver natt fra dag 1 for barnet. Er der uansett hva.

Det han gjør imot meg er noe helt annet. Han er en engel mot Barnet, mens selve djevelen mot meg. Jeg fikk aldri kjent min pappa så derfor jeg kan la han være med han. Da jeg vet at den sorgen er vondere.

Bare vær obs på at det kan endre seg når barnet blir større. Snakket av erfaring , da jeg har vært det barnet. Når jeg fikk egne meninger (barneskolen) ble det helt jævlig.

Anonymkode: cedfb...db9

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Bare vær obs på at det kan endre seg når barnet blir større. Snakket av erfaring , da jeg har vært det barnet. Når jeg fikk egne meninger (barneskolen) ble det helt jævlig.

Anonymkode: cedfb...db9

Jeg håper virkelig ikke at det skjer, da er jeg heller villig til å gå tilbake til å leve i et helvette enn å se at barnet har det vondt. 

Ser jeg noe snev av lik oppførsel mot barnet så drar jeg han vekk derifra.

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hmmmm.. Å drive psykisk mishandling er et trekk hos han, ikke plasser det hos deg. Når du ikke er der, så kan han ikke få utløp for denne delen av personligheten sin på deg, da er det kun ha og barnet. Vet ikke om dette var så lurt av deg altså. Krisesenter er for de som blir mishandlet både psykisk og fysisk. De kan hjelpe deg videre ved å tilby en varm seng og mat og rådgivning. Jeg synes uansett at du skal snakke med dem ang barnets far og om barnet er trygt der, PÅ meg virker du som om han fremdeles har makt over deg og tankene dine. Du stoler bra mye på han som sender barnet ditt dit mtp hvordan har er innerst inne.

Anonymkode: a8de7...637

Skrevet

Krisesenteret kan hjelpe deg, de kan hjelpe deg med alt du trenger hjelp til frem til du har egen bolig. De vet hva slags hjelp du kan få fra nav osv også.

Anonymkode: 36fd9...e1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...