Gå til innhold

Ferdig pepperkakehus-lim. Har du prøvd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fungerer denne?

Anonymkode: 933cb...4fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om det, har du link?

Anonymkode: 84344...450

Skrevet

Nei, men har kjøpt og skal teste neste helg. 

Anonymkode: cd879...f06

Skrevet

Ja, den funker. Men du må la den ligge en stunder i kokende vann først, ellers blir den veldig hard å skvise ut. Det tar litt tid før den stivner, så du må holde delene på plass en stund før du slipper. Jeg forsterket med royal icing over, og tror det huset står som betong ;)

Anonymkode: 1eaa3...196

Skrevet
13 minutes ago, Anonym bruker said:

Ja, den funker. Men du må la den ligge en stunder i kokende vann først, ellers blir den veldig hard å skvise ut. Det tar litt tid før den stivner, så du må holde delene på plass en stund før du slipper. Jeg forsterket med royal icing over, og tror det huset står som betong ;)

Anonymkode: 1eaa3...196

Hehe, takk for tips. Du trenger en slegge til nyttår

Anonymkode: 933cb...4fa

Skrevet

Link..? Klarer ikke google  meg til hva dere snakker om - og er interessert, siden vi skal lage pepperkakehus til helgen :)

 

 

Anonymkode: b982d...e9e

Skrevet

Prøvde den i går og den funker supert, aldri meir smelting av sukker i dette huset nei.. Var litt vanskeli å klemme ut så varmet den litt i varmt vatn... Og tok litt tid før den stivna men var heilt genial 

Anonymkode: 34fa5...e9b

Skrevet

Evt kan du smelte smørbukk i vannbad og feste pepperkakehuset med. Man brenner seg ikke, delene festes raskt og tar man et godt lag på trengs hammer for å ødelegge huset!

Anonymkode: 025d9...147

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Link..? Klarer ikke google  meg til hva dere snakker om - og er interessert, siden vi skal lage pepperkakehus til helgen :)

 

 

Anonymkode: b982d...e9e

https://www.google.no/search?q=dr+oetker+pepperkake+lim&client=ms-android-samsung&prmd=imnv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjh5ZK5soTfAhWFhywKHfS0AfEQ_AUoAXoECAwQAQ&biw=360&bih=560#imgrc=Rj7PY3JZYKeaoM

Står helt sikkert ved siden av ferdig pepperkakedeig og hus :)

Vi får oppdatere tråden etterhvert som vi prøver 

Anonymkode: 933cb...4fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...