Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 På strikkeside på Facebook spurte jeg en dame om hun kunne strikke to par votter til jentene mine. Dette er to mnd siden. Fikk aldri svar og fikk ordnet med andre. Idag får jeg melding på Facebook om at nå er vottene klar for sending så det er bare å betale... Må jeg betale her?? Anonymkode: c6f5f...8d4
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 Det hadde ikke jeg betalt for Anonymkode: 62967...7bb
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #3 Skrevet 3. desember 2018 Hvis du faktisk ikke fikk svar, ikke i spamkassen heller, synes jeg ikke du trenger å betale, men du må gi beskjed slik at hun kan selge dem til noen andre. Misforståelser skjer. Anonymkode: aa954...0c3
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 Ville beklaget misforståelsen. Sagt at siden hun ikke svarte deg i september og du ikke har hørt noe etterpå så har du fått vottene strikket av andre. Avsluttet med at hun nok får solgt de fine vottene til noen andre. Anonymkode: 9040f...eb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå