Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Hei. Jeg har fått en sviende vond smerte i nakken og mellom skuderbladene etter at jeg satt 12 timer fremfor dataen i strekk og skrev sammendrag til eksamen. Det gjør så vondt, men problemet mitt er at jeg ikke har mulighet til å hvile før jeg er ferdig med den siste eksamen som er den 20.desember. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å holde ut til etter eksamen? Anonymkode: dd11e...467
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 Ta pauser fra skrivingen 5 minutter hver time. Bruk pausen på å bevege deg. Gjør gjerne spensthopp og bevegelser med armene med store leddutslag. Sett av 45 minutter hver dag til en rask gåtur eller en løpetur. Anonymkode: 87655...de2
Kamomille Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 (endret) For det første må du ikke sitte ved dataen mange timer i STREKK!! Å ta Mikropsuser er det viktigste du gjør. Du må selvfølgelig også ta en god pause midt på dagen og en treningstur på kvelden. Endret 3. desember 2018 av Kamomille
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #5 Skrevet 3. desember 2018 Kjøp Voltarol tabletter på apoteket, ta to morgen og kveld med Paracet. De man får på resept er 50mg, mens de reseptfrie er svakere. Anonymkode: 2c052...637
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #6 Skrevet 3. desember 2018 Smør med ibuxgele og ta jevnlige pauser hvor du beveger deg og strekker ut godt Anonymkode: 54aec...92c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå