Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #1 Skrevet 3. desember 2018 Ungdom selges til høystbydende. Er egentlig snill og grei, men et mareritt i dag. Anonymkode: 4191f...032
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #2 Skrevet 3. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ungdom selges til høystbydende. Er egentlig snill og grei, men et mareritt i dag. Anonymkode: 4191f...032 Vil du bytte mot en kverulerende fjortis og en sutrende åtteåring? Kan få med en nesten ubrukt sjokoladekalender... Anonymkode: 32672...1a5
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #3 Skrevet 3. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ungdom selges til høystbydende. Er egentlig snill og grei, men et mareritt i dag. Anonymkode: 4191f...032 Interessert i bytte m hund? Veldig søt men jentegærn, nabolaget fullt av løpetid. Drar inn ca 1 kg sand og grus pr tur, og røyter en chihuahua i døgnet for tida. Anonymkode: 9b536...6a8
skinnfilla Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 Jeg høyner med 2 syke småbarn med hals og øyebetennelse . Bonusen er at du blir kontinuerlig hostet opp i ansiktet og ene ungen har spydd to ganger i dag.
amandine Skrevet 3. desember 2018 #5 Skrevet 3. desember 2018 Fy fader, jeg synes det er helt ille at dere ikke takler barna DERE HAR VALGT Å FÅ bedre. Hvordan tror dere de føler seg når mamma vil bytte dem bort ved minste motstand? Det må være helt grusomt. Stakkars barn!
sotosmor Skrevet 3. desember 2018 #7 Skrevet 3. desember 2018 1 time siden, amandine skrev: 1 time siden, skinnfilla skrev: Jeg høyner med 2 syke småbarn med hals og øyebetennelse . Bonusen er at du blir kontinuerlig hostet opp i ansiktet og ene ungen har spydd to ganger i dag. Det takler jeg lett.:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå