Gå til innhold

Ungdom selges på finn,no.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungdom selges til høystbydende. Er egentlig snill og grei, men et mareritt i dag.

Anonymkode: 4191f...032

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ungdom selges til høystbydende. Er egentlig snill og grei, men et mareritt i dag.

Vil du bytte mot en kverulerende fjortis og en sutrende åtteåring? Kan få med en nesten ubrukt sjokoladekalender...

Anonymkode: 32672...1a5

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Interessert i bytte m hund? Veldig søt men jentegærn, nabolaget fullt av løpetid. Drar inn ca 1 kg sand og grus pr tur, og røyter en chihuahua i døgnet for tida.

Anonymkode: 9b536...6a8

Skrevet

Jeg høyner med 2 syke småbarn med hals og øyebetennelse . Bonusen er at du blir kontinuerlig hostet opp i ansiktet og ene ungen har spydd to ganger i dag. 

Skrevet

Fy fader, jeg synes det er helt ille at dere ikke takler barna DERE HAR VALGT Å FÅ bedre.

Hvordan tror dere de føler seg når mamma vil bytte dem bort ved minste motstand?  Det må være helt grusomt.  Stakkars barn!

Skrevet

( Jeg kunne ikke dy meg 🤣🤣🤣🤣)

Skrevet
1 time siden, amandine skrev:

1 time siden, skinnfilla skrev:

Jeg høyner med 2 syke småbarn med hals og øyebetennelse . Bonusen er at du blir kontinuerlig hostet opp i ansiktet og ene ungen har spydd to ganger i dag. 

Det takler jeg lett.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...