Gå til innhold

Farmen VINNER SPOILERS


Anbefalte innlegg

Skrevet

I år igjen har det kommet ut hvem som vinner, blir så irritert, og veldig lett og forstå da det er en mann som vinner 😳🙈

Men håper det er feil, da jeg Heier på Lene og Tonje

men stemte med Halvor i fjor

Anonymkode: ae485...a2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tror du det er det da? Skjønner ikke hvor dere ser disse spoilerne hele tiden? 

Anonymkode: 7880c...311

Skrevet

Ja det lurer jeg på å. 

Skrevet

var noen som forsnakket seg på instagram

Anonymkode: ae485...a2f

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

var noen som forsnakket seg på instagram

Anonymkode: ae485...a2f

Da er det jo begrenset hvor mange som har sett det, så hva er da poenget med å spre det ut?

Anonymkode: beb85...fe4

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da er det jo begrenset hvor mange som har sett det, så hva er da poenget med å spre det ut?

Anonymkode: beb85...fe4

En annen deltager? Da er det jo ikke tv2?

Anonymkode: 7880c...311

Skrevet

Det står jo tydelig SPOILERS i overskriften. Men hvor har du det fra og hvem har skrevet noe på insta? 😉😀😜

Anonymkode: 99264...744

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det står jo tydelig SPOILERS i overskriften. Men hvor har du det fra og hvem har skrevet noe på insta? 😉😀😜

Anonymkode: 99264...744

For meg må hun spoile så mye hun orker, men jeg skjønner ikke hvorfor hun velger å bringe det hit, når det tydeligvis ikke allment kjent at det har blitt spoilet, og spesielt ikke når hi selv irriterer seg over at det har kommet ut.

Anonymkode: beb85...fe4

Skrevet

Nicolai forsnakket seg

Anonymkode: ae485...a2f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nicolai forsnakket seg

Anonymkode: ae485...a2f

Og sa hva? Det kan jo være du tolket det feil? Merkelig om de avslører det, det er jo ikke noe som bare glipper det..

Anonymkode: 7880c...311

Skrevet
18 hours ago, Anonym bruker said:

Og sa hva? Det kan jo være du tolket det feil? Merkelig om de avslører det, det er jo ikke noe som bare glipper det..

Anonymkode: 7880c...311

har skjedd før da

Anonymkode: ae485...a2f

Skrevet

Håper det er riktig! 🙌🙌🙌🙌🙌

Anonymkode: 7880c...311

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Håper det er riktig! 🙌🙌🙌🙌🙌

Anonymkode: 7880c...311

Hvem da?

Anonymkode: e70ea...9b0

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

Hvem da?

Anonymkode: e70ea...9b0

Det håper ikke jeg,men alle fortjener og vinne da :) men kjedelig det er en mann igjen. Håper på Lene eller Tonje ❤️ . Karianne fortjener det minst, siden hun bare er en utforder

Anonymkode: ae485...a2f

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det håper ikke jeg,men alle fortjener og vinne da :) men kjedelig det er en mann igjen. Håper på Lene eller Tonje ❤️ . Karianne fortjener det minst, siden hun bare er en utforder

Anonymkode: ae485...a2f

Karianne fortjener det like mye som de andre. Det er et spill med utfordrere, hun har kommet dit hun er på redelig vis. 

Anonymkode: d110f...e0c

Skrevet

Jeg elsker Karianne. Håper hun vinner❤

Anonymkode: f61a4...ec8

Skrevet

Etter den artikkel som kom på VG så tror jeg at Kjetil ikke vinner dessverre..... 😢😢😢😢

Anonymkode: 7880c...311

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Etter den artikkel som kom på VG så tror jeg at Kjetil ikke vinner dessverre..... 😢😢😢😢

Anonymkode: 7880c...311

Jøss! Leste den nå

"I dag er det full isfront mellom de to finalistene" lurer fælt på hvem det kan være🤔 kan liksom ikke se for meg at det er Lene eller Tonje det er no isfront i mellom. Jaja. Blir spennende å se.

Skrevet
14 hours ago, Anonym bruker said:

Karianne fortjener det like mye som de andre. Det er et spill med utfordrere, hun har kommet dit hun er på redelig vis. 

Anonymkode: d110f...e0c

jeg synes ikke det

Anonymkode: ae485...a2f

Skrevet
12 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg elsker Karianne. Håper hun vinner❤

Anonymkode: f61a4...ec8

ikke noe mot henne,men synes ikke en som kom midt i spillet fortjener og vinne, digger henne

Anonymkode: ae485...a2f

Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

Etter den artikkel som kom på VG så tror jeg at Kjetil ikke vinner dessverre..... 😢😢😢😢

Anonymkode: 7880c...311

Kan likevel være han da, Kan jo være for eksempel han og karianne, og tror ikke Lene og Tonje har så mye kontakt med han heller, de er mye med Karianne, så da tipper jeg faktisk enten Lene/ Tonje eller divike ( eller hva hun heter ) for kjetil har vert litt med karianne også,men han henger mest med Andrea, Pål og Nicolai på fritiden

Anonymkode: ae485...a2f

Skrevet

Noen som vet noe mer?  (er så nysgjerrig) 🙂,Skal ut å reise så får ikke sett finalen 😉

Anonymkode: 99264...744

Skrevet

Om man ser den siste storyen Karianne la ut på Instagram så er det litt i kortene at hun vinner??! 

 

«Nå har det skjedd noe som gjør at jeg dessverre ikke kan bli med på God morgen Norge i morgen likevel, men håper jeg kan få komme senere»

Er man i klinsj med kanalen vil man ikke det? 

Anonymkode: 7880c...311

Skrevet

Gjetter også at Karianne er vinneren og Kjetil taperen. 

Anonymkode: f29e3...79d

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om man ser den siste storyen Karianne la ut på Instagram så er det litt i kortene at hun vinner??! 

 

«Nå har det skjedd noe som gjør at jeg dessverre ikke kan bli med på God morgen Norge i morgen likevel, men håper jeg kan få komme senere»

Er man i klinsj med kanalen vil man ikke det? 

Anonymkode: 7880c...311

Hvordan skulle hun være i klinsj med kanalen? At hun har tapt? 

Anonymkode: d110f...e0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...