tvkrus Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Trenger nytt Strykejern da det gamle oppbrukt. Kan noen anbefal meg et. Jeg har sett at det har kommet flere med ekstern vanntank har noen prøvd det?
Tøystykke Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 ekstern? har et fra bosch, gammalt, det holder bra. kanskje et godt merke
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 Har sluttet helt med strykejern etter at jeg fikk meg hånddamper. Myyye enklere (nesten gøy), og nesten like bra resultat. Anonymkode: 736dd...a54
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #4 Skrevet 3. desember 2018 Følger. Jeg trenger også tips til nytt strykejern, og lurer på det samme (ekstern vanntank). Har kjøpt en Philips håndholdt steamer men det virka helt ræva.... Anonymkode: ddb76...ee0
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #5 Skrevet 3. desember 2018 9 hours ago, Anonym bruker said: Har sluttet helt med strykejern etter at jeg fikk meg hånddamper. Myyye enklere (nesten gøy), og nesten like bra resultat. Anonymkode: 736dd...a54 Hvilken har du? Å dra frem strykejern og strykebrett er like tiltak som å beise hele huset.. Anonymkode: 31def...430
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #6 Skrevet 3. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvilken har du? Å dra frem strykejern og strykebrett er like tiltak som å beise hele huset.. Anonymkode: 31def...430 Denne: https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/strykejern/GC35120/philips-steam-go-handholdt-toydamper-gc351-20 Jeg er veldig fornøyd, men jeg ser nå at det fins nyere og dyrere modeller, det kan jo hende de er enda bedre. Anonymkode: 736dd...a54
tvkrus Skrevet 3. desember 2018 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2018 Hmm steamer har jeg ikke vært borti. Fungerer den til viselin og til å presse sømmer når en syr ?
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #8 Skrevet 3. desember 2018 2 minutter siden, tvkrus skrev: Hmm steamer har jeg ikke vært borti. Fungerer den til viselin og til å presse sømmer når en syr ? Nei, det gjør det nok sikkert ikke - det er bare for å gjøre stoffet slett og rynkefritt. Anonymkode: 736dd...a54
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #10 Skrevet 3. desember 2018 6 timer siden, tvkrus skrev: Hmm steamer har jeg ikke vært borti. Fungerer den til viselin og til å presse sømmer når en syr ? Vær obs på at du kan skru av dampen på strykehjernet når du kjøper. Kjøpte nytt for litt siden og de dyre butikken anbefalte meg kunne ikke gjøre det eller gjøre det enkelt på alle. Skulle egentlig ha ett godt strykhjern, men når ting ble komplisert så gadd jeg ikke og gikk for en av de billigste. Her brukes det mest når jeg skal sy, presse strikketøy, perler og pentøy også hsr jeg tennåringer som plutselig må bruke det, sa må det være såpass enkelt at jeg kan forklar de over tlf. Masse knapper, deler og digitale ting funker ikke da. Det virker faktisk ganske så bra, eneste er at det er smalere enn det jeg hadde, det var ett dyrt jeg kjøpte for ørten år siden, men ikke så smalt at jeg irriterer meg. Det tålte ikke ett fall i gulvet. Anonymkode: aae62...3b1
tvkrus Skrevet 4. desember 2018 Forfatter #11 Skrevet 4. desember 2018 Ok det skal jeg huske å sjekke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå