Anonym bruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Sønnen min på 12 og jeg liker godt å spille brettspill, men det er vanskelig å finne noen som kan spilles av bare to spillere. Er ikke så glad i kortspill. Er det noen som kan gi meg noen tips? Anonymkode: 109d3...daf
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Rummy er kjempegøy Anonymkode: 4fd59...5cf
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #11 Skrevet 3. desember 2018 - Santorini. Relativt nytt, men de fleste bokhandlere har vel fått det nå. Det fungerer absolutt best med to spillere - Azul. Også nytt, vinner av Spiel des Jahres i år. Spilles godt både med to, tre og fire spillere. - Dominion. Det absolutt beste spillet for to personer (min personlige mening), men passer nok best for dem som har litt erfaring med brettspill. (Min spilte det da hun var 8, så ikke vanskelig i det hele tatt) - Ticket to ride. For to spillere er det best med Nordic Countries eller Switzerland. - Splendor. Like bra med to spillere som med flere. Enkelt å sette seg inn i. - Kingdomino. Har egne regler for to spillere. Veldig morsomt. Hilsen brettspillentusiast 😊 Anonymkode: 5b6b3...31c
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #12 Skrevet 3. desember 2018 Backgammon! Anonymkode: a7e58...e1e
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2018 #13 Skrevet 3. desember 2018 Dam, Kallaha. Begge elsket av gutten min. Anonymkode: d94cd...533
sug lut Skrevet 3. desember 2018 #14 Skrevet 3. desember 2018 10 timer siden, gale damen skrev: Carcassonne Beste spillet! Helt enig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå