Gå til innhold

Renselse i snart 9 uker???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ks for snart 9 uker siden. Har blødd masse hele tiden. Er dette normalt? Har hatt 1dag uten blod, men da kom det i tillegg masse klumper etterpå. Var på 6ukers 5 uker etter og nevnte at blødninger var stor men fikk beskjed om at d var normalt. Er mitt 3 barn og aldri opplevd dette. Ingen lukt eller tegn på infeksjon

Anonymkode: 87341...6f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan bestille time hos en gynekolog, Så kan han få tatt en ordentlig titt på deg. 

Renselsen skal være over etter 8 uker. 

 

Anonymkode: 9f66b...c92

Skrevet

Jeg har blødd i 8-9 uker etter alle mine fødsler, så helt normalt for meg ihvertfall.

 

Anonymkode: eab39...d8b

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan bestille time hos en gynekolog, Så kan han få tatt en ordentlig titt på deg. 

Renselsen skal være over etter 8 uker. 

 

Anonymkode: 9f66b...c92

Har blødd hhv 4 og 6 uker sist,  også ks. Kan jeh ringe til gyn pol i tilfelle d er rester?

Anonymkode: 87341...6f8

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har blødd hhv 4 og 6 uker sist,  også ks. Kan jeh ringe til gyn pol i tilfelle d er rester?

Anonymkode: 87341...6f8

Jeg ringte en gynekolog jeg hadde vært hos tidligere, (ikke sykehuset) og fortalte at jeg ønsket time for å se at alt var i orden etter fødsel og fikk det ganske kjapt. Betalte under 100 kr for det gikk under 6 ukerskontrollen.( dette var etter 6 uker)   Han tok også ultralyd så jeg slapp å tenke på om det var rester igjen. 

Personlig følte jeg at det var mye tryggere enn hos legen min. Som bare stilte spørsmål og sa at alt virker ok. Du kan alltids prøve å ringe der du fødte og utfylle at du er bekjymret. Regner med at de ønsker å hjelpe deg der også.

Men nå blødde jeg veldig lite, mistet mye blod under fødsel. 

Anonymkode: 9f66b...c92

Skrevet

Med første blødde jeg i overkant av 8 uker.

Men andre tror jeg det kun var 2-3 uker.

Er du usikker så ta kontakt med legen. 

Anonymkode: d5c18...294

Skrevet

Jeg hadde renselse i 13 uker med nr 1. Helt normalt fikk jeg beskjed om. Tok en sjekk hos gyn. Ingen rester av noe slag. Fikk beskjed om at hvis det hadde vært rester så hadde jeg nok hatt feber og følt meg syk i tillegg.

Med nr 2 varte renselsen i 8 uker, med nr 3 og 4 varte den et par dager bare.

Anonymkode: 5ad23...284

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...