Anonym bruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Hadde ks for snart 9 uker siden. Har blødd masse hele tiden. Er dette normalt? Har hatt 1dag uten blod, men da kom det i tillegg masse klumper etterpå. Var på 6ukers 5 uker etter og nevnte at blødninger var stor men fikk beskjed om at d var normalt. Er mitt 3 barn og aldri opplevd dette. Ingen lukt eller tegn på infeksjon Anonymkode: 87341...6f8
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Du kan bestille time hos en gynekolog, Så kan han få tatt en ordentlig titt på deg. Renselsen skal være over etter 8 uker. Anonymkode: 9f66b...c92
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 Jeg har blødd i 8-9 uker etter alle mine fødsler, så helt normalt for meg ihvertfall. Anonymkode: eab39...d8b
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kan bestille time hos en gynekolog, Så kan han få tatt en ordentlig titt på deg. Renselsen skal være over etter 8 uker. Anonymkode: 9f66b...c92 Har blødd hhv 4 og 6 uker sist, også ks. Kan jeh ringe til gyn pol i tilfelle d er rester? Anonymkode: 87341...6f8
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har blødd hhv 4 og 6 uker sist, også ks. Kan jeh ringe til gyn pol i tilfelle d er rester? Anonymkode: 87341...6f8 Jeg ringte en gynekolog jeg hadde vært hos tidligere, (ikke sykehuset) og fortalte at jeg ønsket time for å se at alt var i orden etter fødsel og fikk det ganske kjapt. Betalte under 100 kr for det gikk under 6 ukerskontrollen.( dette var etter 6 uker) Han tok også ultralyd så jeg slapp å tenke på om det var rester igjen. Personlig følte jeg at det var mye tryggere enn hos legen min. Som bare stilte spørsmål og sa at alt virker ok. Du kan alltids prøve å ringe der du fødte og utfylle at du er bekjymret. Regner med at de ønsker å hjelpe deg der også. Men nå blødde jeg veldig lite, mistet mye blod under fødsel. Anonymkode: 9f66b...c92
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2018 #6 Skrevet 2. desember 2018 Med første blødde jeg i overkant av 8 uker. Men andre tror jeg det kun var 2-3 uker. Er du usikker så ta kontakt med legen. Anonymkode: d5c18...294
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2018 #7 Skrevet 2. desember 2018 Jeg hadde renselse i 13 uker med nr 1. Helt normalt fikk jeg beskjed om. Tok en sjekk hos gyn. Ingen rester av noe slag. Fikk beskjed om at hvis det hadde vært rester så hadde jeg nok hatt feber og følt meg syk i tillegg. Med nr 2 varte renselsen i 8 uker, med nr 3 og 4 varte den et par dager bare. Anonymkode: 5ad23...284
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå