Gå til innhold

Sånne «morsomme» julegensere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de egentlig så morsomme?

Kjør debatt!

Anonymkode: f81ee...7e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er ikke morsomme og ikke fine. Grusomme og teite

Anonymkode: 3f26e...674

Skrevet

De er ikke morsomme,de er gørrstygge!

Skrevet

Har ikke sett noen morsomme. Bare stygge. Men er jo mulig det finnes fine og.

Anonymkode: 481e9...173

Skrevet

De er bare helt utrolig stygge! Kan virkelig ikke forstå at noen kan trekke på seg noe sånt!! Kommer ikke inni mitt hus.

Anonymkode: 87c22...ea3

Skrevet

Har dere sett den nye trenden med å ha en pupp stikkende ut av genseren og "kle" den ut som et reinsdyr?

Jeg mangler ord rett og slett...

Anonymkode: e8bf2...6e0

Skrevet (endret)
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har dere sett den nye trenden med å ha en pupp stikkende ut av genseren og "kle" den ut som et reinsdyr?

Jeg mangler ord rett og slett...

Anonymkode: e8bf2...6e0

Ja, jeg så bildet av bloggeren med den ene puppen ut gjennom et hull i genseren...hun burde være flau.Trodde hun var litt mer oppegående enn endel andre bloggere,men der tok jeg feil gitt🤦‍♀️

Endret av Hengebukksvinet
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er de egentlig så morsomme?

Kjør debatt!

"Kjør debatt"? 🤣

Anonymkode: 99a91...866

Skrevet

til barn er de fine,men mange stygge av de voksene

Anonymkode: 2145b...f12

Skrevet

Like stygg og glorete som den kommersielle julen i sin helhet. 

Anonymkode: 00e7c...c55

Skrevet

Kjør debatt? For og mot julegenser, mener du?

Jeg syns de er kule og morsomme, men har ikke selv. 

Har jeg bidratt til debatt nå?🙄🙄🙄

Anonymkode: 3d510...9e2

Skrevet

Elsker julegensere 😍😍

Anonymkode: 4d697...b0b

Skrevet

Jeg bor i England og her er "ugly Christmas sweaters" en tradisjon. Må innrømme at jeg ikke er en 

Anonymkode: b80d8...d75

Skrevet

Elsker dem😍 De er grufulle og glitrende🤩

Anonymkode: 7f0d6...e40

Skrevet

Har fleire. Kjøpt 2 stk. bare i år. Elsker de. Er gøyale, gir julestemning, viser en barnslig side av meg sjølv. Er så stygge, at det blir aŕtig.

Anonymkode: 678d1...9a2

Skrevet

De er grusomme, stygge og jeg digger dem. Vi kjører samme til mann, dame, unger på syv og ni og til baby. Blod harry og VELDIG gøy 😂😍

Skrevet

De er grusomme! Likevel bruker jeg den ene jeg har, den dagen i året vi har "Ugly Christmas sweaters day" på jobben. 

Akkurat passe stygge til at det er gøy når svært mange i kollegiet følger oppfordringen. Tror kanskje jeg skal piffe opp min genser med en liten lyslenke i år... 🎅🙈🤣

Anonymkode: 82a16...19b

Skrevet

I år kjøpte jeg til hele familien. De fikk åpne 1.desember. De er jo stygge, men det er noe gøy og koselig med dem også 😆🎅🏼🤩 Barna sine er jo ganske fine, og de gleder seg til å ha de på i barnehagen. Om jeg og mannen kommer til å bruke våre så mye er jeg mer usikker på 😅 Men iløpet av julen skal jeg ihvertfall få til er familiebilde hvor vi alle har de på 😍

Anonymkode: 6acec...bdc

Skrevet

Takk for alle debattinnlegg! Jeg ser at flere har tolket problemstillingen som «er julegensere stygge eller ikke». Det var ikke min intensjon, da jeg tenker svaret er åpenbart og ikke krever diskusjon.

I begynnelsen syntes også jeg det var relativt festlig med disse «blodharry» og glorete genserene, ja endog vurderte jeg selv å gå til anskaffelse av en. Men plutselig ser jeg det sprer seg en farsott av høytidsstemte, voksne mennesker, som føler seg skikkelig rampete og morsomme, fordi de har på seg et plagg de ellers i året ville skammet seg over å være i nærheten av. Min påstand er at julegenserene er i ferd med å bli julens svar på russedressen. 

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for alle debattinnlegg! Jeg ser at flere har tolket problemstillingen som «er julegensere stygge eller ikke». Det var ikke min intensjon, da jeg tenker svaret er åpenbart og ikke krever diskusjon.

I begynnelsen syntes også jeg det var relativt festlig med disse «blodharry» og glorete genserene, ja endog vurderte jeg selv å gå til anskaffelse av en. Men plutselig ser jeg det sprer seg en farsott av høytidsstemte, voksne mennesker, som føler seg skikkelig rampete og morsomme, fordi de har på seg et plagg de ellers i året ville skammet seg over å være i nærheten av. Min påstand er at julegenserene er i ferd med å bli julens svar på russedressen. 

Så når du synes det var kult så var det gøy, men når for mange synes det var gøy så var det ikke gøy lenger?

Anonymkode: 9f372...269

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så når du synes det var kult så var det gøy, men når for mange synes det var gøy så var det ikke gøy lenger?

Jeg synes det var litt morsomt med én gang, men når alle gjør det samme, blir det oppbrukt og uoriginalt.

Selv rakk jeg aldri å skaffe meg julegenser før det var blitt like morsomt som mellomleggspapir.

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det var litt morsomt med én gang, men når alle gjør det samme, blir det oppbrukt og uoriginalt.

Selv rakk jeg aldri å skaffe meg julegenser før det var blitt like morsomt som mellomleggspapir.

Stakkars deg! Det må være skikkelig kjipt å irritere seg over hva andre synes er gøy..

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stakkars deg! Det må være skikkelig kjipt å irritere seg over hva andre synes er gøy..

La meg gjøre dette enkelt for deg: denne tråden er ment humoristisk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...