Gå til innhold

Kan jeg være gravid?


19anonym96

Anbefalte innlegg

Jeg og samboer har i noen mnd snakket om det og ha barn, hadde jeg blitt gravid ville ikke det vært noe problem. Så jeg sluttet på p-pillen for 4 uker og 4 dager siden. Før det har jeg vært ekstremt dårlig på og ta pillene. Noen ganger gikk det også 5 dager før jeg husket og ta en pille! Og like før jeg sluttet på p-pillen var jeg i en periode hvor jeg ofte glemte og ta pillen, så på det siste brettet var det altså flerer piller igjen enn det som var tadd.

For noen år tilbake var jeg singel og tok da pause fra pillen, fikk da tilbake mensen etter 5-6 dager, nå har set altså gårt over 4 uker og mensen er enda ikke tilbake. 

Så jeg begynner kanskje og tenke på at jeg kan ha blitt gravid. Symptomer jeg har er konstant ømme bryst spesiellt når jeg tar av bh og løper på veg eller i trapper. Jeg har konstante smerter nederst i ryggen, og da jeg var ekstra aktiv en dag med mye løfting, frem og tilbake fikk jeg vondt forran.. Veldig tett og tørr i nesa, og har plutselig fått uren hud igjen! Er også blitt generellt mere sliten i løpet av en arbeidsdag.

kan det være mensen på veg, eller noe annet? :) 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Gjest Marihønne

Eneste måten å vite er å ta en test :) Vet at når jeg ble gravid var en av de første symptomene ømme bryst.. men dette kan også skyldes hormonforandringene etter du sluttet med p piller :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...