Anonym bruker Skrevet 2. desember 2018 #1 Skrevet 2. desember 2018 Guttungen på 18 var på byen i går, og hadde være på nach etterpå. Han hadde vært hos min kollegas sønn som er 16 år. Nå vet jeg ikke hvor kollegaen min var, men regner med at hun ikke var hjemme. Bør jeg fortelle min kollega dette? Eller blir det å oppfattes som at hun ikke bryr seg om hva sønnen gjør/at jeg legger meg opp i ting jeg ikke har noe med? Min sønn la også til at politiet hadde vært innom og bedt alle under 18 år dra derfra. Denne sønnen i huset hadde et falskt leg. Nå vet jeg ingenting om hvor mange som evt måtte dra derfra. Anonymkode: e3b93...eaa
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2018 #2 Skrevet 2. desember 2018 Hvorfor skal du nevne dette for kollegaen? Anonymkode: 1ed45...4f1
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2018 #3 Skrevet 2. desember 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvorfor skal du nevne dette for kollegaen? Anonymkode: 1ed45...4f1 Fordi sønnen på 16 år hadde fyllefest. Anonymkode: e3b93...eaa
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2018 #4 Skrevet 2. desember 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Fordi sønnen på 16 år hadde fyllefest. Anonymkode: e3b93...eaa Og politiet var der og da blir hun GARANTERT klar over det. Anonymkode: 1ed45...4f1
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2018 #5 Skrevet 2. desember 2018 Hvis du vil nevne noe sier du enkelt og greit at du hørte fra sønnen at det hadde vært fest hos henne i helgen og at du håper alt er ok siden sønnen har nevnt at det var litt greier. Verre er det ikke Anonymkode: 1ed45...4f1
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2018 #6 Skrevet 2. desember 2018 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og politiet var der og da blir hun GARANTERT klar over det. Anonymkode: 1ed45...4f1 Nei, han hadde lånt et leg hos noen andre, så det ble ikke et problem. Anonymkode: e3b93...eaa
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2018 #7 Skrevet 2. desember 2018 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, han hadde lånt et leg hos noen andre, så det ble ikke et problem. Anonymkode: e3b93...eaa Men han vil jo uansett ikke stå som huseier, falskt leg eller ei Anonymkode: 66d3c...922
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2018 #8 Skrevet 2. desember 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Men han vil jo uansett ikke stå som huseier, falskt leg eller ei Anonymkode: 66d3c...922 Nei, sant nok, men man kan vel låne hus hos hvem som helst å ha fest der eller? Anonymkode: e3b93...eaa
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2018 #9 Skrevet 2. desember 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, sant nok, men man kan vel låne hus hos hvem som helst å ha fest der eller? Anonymkode: e3b93...eaa Det håper jeg da virkelig ikke. Jeg regner med at politiet sjekker opp hvem som bor der(ikke nødvendigvis hvem som eier det, men hvem som er registret på adressen), og sjekker med de. Hvis ikke så kan jo hvem som helst ta seg inn i en bolig og ha fest der, uten at eier/beboer vet det Anonymkode: 66d3c...922
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2018 #10 Skrevet 2. desember 2018 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det håper jeg da virkelig ikke. Jeg regner med at politiet sjekker opp hvem som bor der(ikke nødvendigvis hvem som eier det, men hvem som er registret på adressen), og sjekker med de. Hvis ikke så kan jo hvem som helst ta seg inn i en bolig og ha fest der, uten at eier/beboer vet det Anonymkode: 66d3c...922 Nå skal jeg ikke påberope meg peiling, for det har jeg ikke, men jeg har aldri hørt om fester som blir stoppet/varslet fordi den som bor der ikke er tilstede. Hva med fest på leid lokale da? Politiet stoppet jo heller ikke festen, de bare ba de under 18 om å gå derfra. Spurte om leg på dem som var der forstod jeg på sønnen min. Anonymkode: e3b93...eaa
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2018 #11 Skrevet 2. desember 2018 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå skal jeg ikke påberope meg peiling, for det har jeg ikke, men jeg har aldri hørt om fester som blir stoppet/varslet fordi den som bor der ikke er tilstede. Hva med fest på leid lokale da? Politiet stoppet jo heller ikke festen, de bare ba de under 18 om å gå derfra. Spurte om leg på dem som var der forstod jeg på sønnen min. Anonymkode: e3b93...eaa Da er det en person som står ansvarlig for det som skjer Anonymkode: 66d3c...922
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå