Gå til innhold

Hun har begynt å si "vi/oss"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ey? Jeg flørter litt med ei dame. Er på vår 4.mnd nå. 

Har lagt merke til den siste tiden, at når vi kommuniserer med hverandre face to face og på meldinger, har hun begynt å si vi eller oss? Før sa hun bare du/jeg... Kan jeg ta dette som et signal på at hun kanskje er litt interessert? Er så forvirret. Også føler jeg hun sier det slik at jeg ikke skal finne meg noen andre jenter. Holde meg litt på gress kanskje?

- Hun er gift og har to barn.

Jeg vet hun er veldig betatt/tiltrukket/forelsket i meg, så da har hun kanskje det ikke så bra i det forholdet hun nå er i? For hadde hun hatt det bra der, hadde det vel vært vanskeligere å blir nysgjerrig på meg? 

Anonymkode: 60978...4e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig hun er interessert, men ikke forvent at hun går fra mannen

Anonymkode: 46916...ab5

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mulig hun er interessert, men ikke forvent at hun går fra mannen

Anonymkode: 46916...ab5

Hmm! Kanskje jeg bare skal kutte henne ut? Jeg er selv singel, men merker jeg blir mer og mer betatt av henne. Tenker ikke på noe annet. Er kjipt og godt samtidig. 

Skrevet

Ingen fler? Hva bør jeg gjøre her? 

Skrevet

Om hun ender opp med å gå ifra han, (som jeg tror er veldig lite sjangse for) så vil hun mest sannsynlig gjøre det samme mot deg en dag.

Mitt råd er å finne deg noen som er singel. Og som du eventuelt kan bygge en fremtid med, Ikke ei som allerede har alt men fortsatt ikke er fornøyd. Det er aldri et godt tegn. 

Ja det er nytt spennende og gøy nå men det er en stygg bakside av den medaljen der.

Anonymkode: f0670...be9

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om hun ender opp med å gå ifra han, (som jeg tror er veldig lite sjangse for) så vil hun mest sannsynlig gjøre det samme mot deg en dag.

Mitt råd er å finne deg noen som er singel. Og som du eventuelt kan bygge en fremtid med, Ikke ei som allerede har alt men fortsatt ikke er fornøyd. Det er aldri et godt tegn. 

Ja det er nytt spennende og gøy nå men det er en stygg bakside av den medaljen der.

Anonymkode: f0670...be9

Hjertelig takk! Bør nok bare holde meg unna... For vil heller ikke ødelegge for henne og hennes familie. 

Men så fort jeg er litt stille eller trekker meg tilbake, er hun på meg med en gang. Føler hun "holder meg fast", samtidig som hun er veldig forsiktig. Forvirrende.

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hjertelig takk! Bør nok bare holde meg unna... For vil heller ikke ødelegge for henne og hennes familie. 

Men så fort jeg er litt stille eller trekker meg tilbake, er hun på meg med en gang. Føler hun "holder meg fast", samtidig som hun er veldig forsiktig. Forvirrende.

Hun er bare ute etter spenning, og vil ha det hun ikke kan få.

Vil du virkelig ha en slik dame? Det sier jo mye om henne og hennes verdier: ikke trofast, illojal og uærlig (mot mannen sin og ungene sine), og spenningssøkende?

ikke akkurat oppskriften på en kvalitetsdame. IKKE la hennes «uskyldige» vesen lure deg. Det er ikke første gang en ulv har kommet i fåreklær.

Anonymkode: 7b955...e41

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun er bare ute etter spenning, og vil ha det hun ikke kan få.

Vil du virkelig ha en slik dame? Det sier jo mye om henne og hennes verdier: ikke trofast, illojal og uærlig (mot mannen sin og ungene sine), og spenningssøkende?

ikke akkurat oppskriften på en kvalitetsdame. IKKE la hennes «uskyldige» vesen lure deg. Det er ikke første gang en ulv har kommet i fåreklær.

Anonymkode: 7b955...e41

Vet dette er et dumt spm, men hvordan ser du at hun kun er ute etter spenning? 

Hjerrlig takk for svar fra deg også.

Skrevet

Er du en mann eller dame..? Er du sikker på at hun faktisk er forelsket og ikke bare ser på deg som en venn? 

Anonymkode: 765bb...451

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hmm! Kanskje jeg bare skal kutte henne ut? Jeg er selv singel, men merker jeg blir mer og mer betatt av henne. Tenker ikke på noe annet. Er kjipt og godt samtidig. 

Ja, kanskje du bare skal drite i å ødelegge et ekteskap? Og splitte en familie? Kanskje det? 

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig bør du holde deg unna.

Anonymkode: cbc05...c97

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er du en mann eller dame..? Er du sikker på at hun faktisk er forelsket og ikke bare ser på deg som en venn? 

Anonymkode: 765bb...451

Venn? Nei. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig bør du holde deg unna.

Skal det, må bare finne en fin måte å avslutte det hele på. 

Hjertelig takk for svar her også. 

Skrevet
3 timer siden, Tøystykke skrev:

Ja, kanskje du bare skal drite i å ødelegge et ekteskap? Og splitte en familie? Kanskje det? 

Hun har nevnt for meg at dert ikke fungerer mellom de mer, da de har vært gift i mange år osv. Har uansett bestemt meg for å bryte ut av dette. Bedre nå, før det skjer noe mer. 

Det at hun har begynt å kalle oss, for oss og vi, gjør meg stresset. 

Hjertelig takk for svar fra deg også. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hun har nevnt for meg at dert ikke fungerer mellom de mer, da de har vært gift i mange år osv. Har uansett bestemt meg for å bryte ut av dette. Bedre nå, før det skjer noe mer. 

Det at hun har begynt å kalle oss, for oss og vi, gjør meg stresset. 

Hjertelig takk for svar fra deg også. 

Men det spiller jo ingen rolle hva hun sier, hun vil bare ha en elsker på si. Det er jo en klassisk historie. Like greit å kutte henne ut, hun har sikkert flere menn hun snakker med også.

Skrevet
3 timer siden, Tøystykke skrev:

Men det spiller jo ingen rolle hva hun sier, hun vil bare ha en elsker på si. Det er jo en klassisk historie. Like greit å kutte henne ut, hun har sikkert flere menn hun snakker med også.

Forstår. Men jeg ble glad og stresset av det på samme tid, fordi jeg trodde hun kanskje ville bli bedre kjent med meg. At hun tok meg litt mer seriøst. Det ble liksom litt mer intimt når hun begynte å si det. 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forstår. Men jeg ble glad og stresset av det på samme tid, fordi jeg trodde hun kanskje ville bli bedre kjent med meg. At hun tok meg litt mer seriøst. Det ble liksom litt mer intimt når hun begynte å si det. 

Hva mener du med at hun kanskje tok det litt mer seriøst? Hun er gift, og off limit

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du med at hun kanskje tok det litt mer seriøst? Hun er gift, og off limit

Når hun nevnte at forholdet ikke gikk så bra, i tillegg til at hun kalles oss for, oss og vi, istedenfor jeg/du, som hun gjorde tidligere. Tenkte i forbindelse med å knytte bånd. 

Men må bare gi faen i hele henne. Er vanskelig, men nødvendig. Kommer til å bli såret uansett. Hun vet jeg liker henne. Føler hun bare holder meg på gress, sånn egentlig. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Når hun nevnte at forholdet ikke gikk så bra, i tillegg til at hun kalles oss for, oss og vi, istedenfor jeg/du, som hun gjorde tidligere. Tenkte i forbindelse med å knytte bånd. 

Men må bare gi faen i hele henne. Er vanskelig, men nødvendig. Kommer til å bli såret uansett. Hun vet jeg liker henne. Føler hun bare holder meg på gress, sånn egentlig. 

Og ja, hun er gift. ☹️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...