Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge kan du være borte fra katten/kattene dine? Med en nabo som kikker innom og mater hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En langhelg (tor-søn). Hadde ikke likt å dra fra noe lenger enn det, da måtte noen ha vært lenger hos meg med kattene, ikke bare innom en kjapp tur hver dag.

Anonymkode: 930fb...e55

Skrevet

En uke. De går inn og ut som de vil. Dessuten har de selskap i hverandre. Er naboen som pleier å passe, og de er gjerne en del ute der når vi er borte (og hjemme). Kunne sikkert vært borte i 14 dager også. Kattene trives bedre med naboen enn et kattepensjonat. 

Skrevet

Jeg har vært borte fra dem i 14 dager, men de er to da og det var midt på sommeren. Da er de mest ute uansett og bare innom for å spise. De fikk daglig en times tilsyn. Det gikk kjempefint. Året før var de tre uker på kattepensjonat og de ble helt deprimerte av det. 

Anonymkode: 05df7...1e0

Skrevet

Ei natt. Har alltid katten med meg om jeg skal være borte lenger enn det

Anonymkode: c9007...f56

Skrevet

Kommer litt an på katten, områdene rundt og årstiden synes jeg. Hatt katt selv, passer ofte katt for naboen nå. Ser at om våren/sommeren trives katten fint i 5-6 dager selvom eier er borte, jeg ser til den, gir mat og klapper den litt. Om høsten/vinteren er det nok kjedeligere og det virker som den savner eieren fortere. Tenker det er fordi den er mindre ute og tiden virker lengre for den. Da må jeg sette av mer tid til den når jeg passer den, leke litt med den og kose en stund og kan se den sitter mye og venter på eier etter 2 dager. 

Anonymkode: 0bca5...7e3

Skrevet

4 uker

Anonymkode: b8058...ecd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...