Anonym bruker Skrevet 1. desember 2018 #1 Skrevet 1. desember 2018 Har et barn med feber. 39.9 har gitt Paracet og nurofen om hverandre, men den synker bare ned til 39 -39,3 snakket med legevakten og de ba meg øke nurofen’en såvidt. Han spiser mindre og drikker mindre men er ellers ok i formen. Bare utslitt av feberen stakkar. Har prøvd å la han ligge i bleia i hele dag, frisk luft, bad. Altså ingenting hjelper. Trodde Paracet skulle fungere men tydeligvis ikke. Noe kjerringråd eller et eller annet som kan hjelpe ? Anonymkode: 67cc2...e8b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2018 #2 Skrevet 1. desember 2018 Du må lytte til legevakten, ikke tilfeldige mennesker her inne. Jeg forstår veldig godt at du ønsker å hjelpe barnet ditt, men feber er kroppens måte å bekjempe infeksjon/virus på. Anonymkode: 42f28...d34
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2018 #3 Skrevet 1. desember 2018 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du må lytte til legevakten, ikke tilfeldige mennesker her inne. Jeg forstår veldig godt at du ønsker å hjelpe barnet ditt, men feber er kroppens måte å bekjempe infeksjon/virus på. Anonymkode: 42f28...d34 Lytter så absolutt til dem, ingen planer om å gi han mer smertestillende enn det han får nå før jeg eventuelt prater med dem igjen. tenkte mer på noe som ikke medfører medisinering, ufarlige råd som kan hjelpe. Anonymkode: 67cc2...e8b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2018 #4 Skrevet 1. desember 2018 I gamle dager, før paraceten kom, la de kalde kluter på pannen og evt kalde kluter på kroppen for å kjøle den ned. Det virker i dag også det, kalde kluter og omslag for å få feberen ned. Anonymkode: 9c0c0...45c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2018 #5 Skrevet 1. desember 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: I gamle dager, før paraceten kom, la de kalde kluter på pannen og evt kalde kluter på kroppen for å kjøle den ned. Det virker i dag også det, kalde kluter og omslag for å få feberen ned. Anonymkode: 9c0c0...45c Vi har prøvd, og gjentar det om og om igjen i håp om at det skal hjelpe. Anonymkode: 67cc2...e8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå