Gå til innhold

Pappahjerte og Konatil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer oppriktig på hvorfor de er så slitne hele tiden? De har to barn som strengt tatt ikke er på småbarnstadiet lenger, de har ikke veldig travle jobber de må rekke verken på morgenen eller ettermiddagen. 

Skjønner at det har vært litt unntakstilstand i det siste på grunn av flytting, men det er jo også noe andre klarer samtidig som de har travle dager på jobb. 

Bli man ekstra vàr på sånne ting når man går hjemme å sviver hele dagen og ikke får input utenfra? Kanskje man da bare hele tiden går å kjenner etter om man er sliten?

Nei jeg skjønner det bare ikke, to voksne folk i sin beste alder som er slitne som «rumpepinner» (??!?) konstant.

Og minst av alt forstår jeg ikke at det går ann å leve av så dørgende kjedelige blogger om hvor slitsomt alt er.

Men dem om det, si..

Anonymkode: af4b3...1eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sliten hele tiden. Har to barn som ikke er på smpbarnsstsdiet. Selv om jeg ikke løper etter barna hele dagen, så er det fortsatt mye som skal gjøres med barna

Anonymkode: 254f9...c25

Skrevet

Har inntrykk at alle bloggere har det fryktelig travelt alltid... Leser blogger 7 ganger i året så lite grunnlag men det er det jeg sitter igjen med. Hva er det de travler med? Enig med HI. Ikke må de ta hensyn til kollegaer, bytte vakt/ jobbe ekstra når det er sykdom på jobb, rushtrafikk.. 

Forstår forøvrig ikke hvordan de kan leve av å utlevere seg selv og barna sine hemningsløst i 2018 - hvem blir inspirert av såkalte influencere? Og hvem betaler gildet, håper vi ser slutten snart... Eneste jeg har respekt for er Trines matblogg og andre temabloggere. 

Anonymkode: 08cd9...c0f

Skrevet

Snur det på hodet herfra, og skal man ikke få til å være sliten selv om de er hjemme? Ligger vel ikke på soffa dagen lang og ser på Ricky Lake?

Skrevet

Jeg er alene med tre barn, jeg forstår heller ikke hvordan de kan være så slitne.

Anonymkode: cd27a...fa5

Skrevet
10 minutter siden, Pæddan skrev:

Snur det på hodet herfra, og skal man ikke få til å være sliten selv om de er hjemme? Ligger vel ikke på soffa dagen lang og ser på Ricky Lake?

Det er vel det vi lurer på - hva bruker de timene hvor barna er i barnehagen/skolen på og vi andre arbeidstakere er 8 timer pluss reisevei på? Det de gjør, rekker vi andre utenom 100% jobb. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel det vi lurer på - hva bruker de timene hvor barna er i barnehagen/skolen på og vi andre arbeidstakere er 8 timer pluss reisevei på? Det de gjør, rekker vi andre utenom 100% jobb. 

Det er sant så sant. Tenker at man vender seg til det aktivitetsnivået som man i øyeblikket innehar og blir sliten deretter? Ikke vet jeg. Ser på andre bloggere som er sååå "travle" med noe jeg anser som normalt når man har barn. Lekser, kjøring til trening i flere omganger, bursdager, middagslaging osc, OG man kan stille seg spm hvordan de hadde overlevd et normalt A4 liv?

Tilbake til Pappa`n og kona, de virker for mitt vekommende de mest oppegående bloggere som jeg følger. 

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor de er slitne hele tiden. Helt ærlig.

Anonymkode: 27fca...490

Skrevet

Jeg tror det er noe i det du sier, de går hjemme å blir ikke vandt med arbeid å forholde seg til på lik linje med oss som går på jobb å har oppgaver som må gjøres i løpet av en arbeidsdag fordi det forventes av deg. Kjenner flere som går hjemme som hele tiden klager på at ditten og datten er så stress, enda de har gjort en brøkdel av det vi andre som jobber i tilegg til det de går hjemme å pusler med. Man blir lat av å gå hjemme, selvom man ikke ligger å ser på TV hele dagen. 

Anonymkode: b0ef6...5ea

Skrevet

Jeg tror også at man blir lat av å gå hjemme hele dagen. Og så må det jo bli dørgende kjedelig? Jeg elsker å gå på jobb, gjøre noe for samfunnet, lunch med kollegaer ol. 

Klart man kan bli sliten innimellom, men å være så utslitt som de hele tiden kan da ikke være normalt.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du en blogg du kan leve av utenom 100 % jobb altså?

Anonymkode: 3bb7e...41d

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du en blogg du kan leve av utenom 100 % jobb altså?

Anonymkode: 3bb7e...41d

Nei gudskjelov har jeg utdannelse og en givende jobb som gir meg inntekt uten å måtte utlevere barna mine, gi faen i deres rett på privatliv og krav på å ikke bli utlevert. 

Men jeg er håndballtrener for barnas lag, ordner til bursdagsfester, plasserer pledd/ puter i sofaen og sorterer med klær ved siden av jobb. Hva tenker du bloggerne gjør som tilsvarer 40 timers arbeidsuke? 

Skrevet

Men syns dere, helt oppriktig, at dette er blogger som gir dere noe? Konatil er jo til tider så lite oppfinnsom at hun henter frem gamle innlegg og skriver det samme igjen, men «inspirasjon» fra seg selv året før. Pappahjerte er så full av seg selv at det er helt kleint. Og de smilefjesene de konstant bruker, så upassende, gjør tekstene plagsomme å lese. 

Jeg pleide å like Konatil, men nå er det så kjedelig at jeg gidder knapt å stikke innom. 

Anonymkode: 3ec5e...7f5

Skrevet

Dørgende kjedelige blogger begge to.

Anonymkode: 9d4b4...772

Skrevet

Jeg liker bloggene dems og syns de er herlige folk, men jeg har stussa på dette med at de er så slitne jeg og. De kan jo strengt tatt gjøre som de vil til enhver tid, stort sett 

Anonymkode: a8d88...2d3

Skrevet

Men bra at de skjermer barna mer da

Anonymkode: af4b3...1eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...