Gå til innhold

Julekalender?


the amazing spidermamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er glad for at brunkremen omsider kom til nytte. Jeg har jo hatt et lager i påvente av at det skulle bli bruk for den.

Dib-administrasjonen har lagt mye mer arbeid ned i de stakkarslige, ubrukelige mannfolkene enn jeg hadde trodd at noen gadd. Hue og Rævva er jo et fabelaktig tilbud. Kanskje man kan leie ut plasser til andre ubrukelige som finnes andre steder? Det kunne jo i så fall hjelpe til med å finansiere julekalenderen.
Hvis noen som er stødigere i matte enn meg kan regne litt på det, så hadde det vært fint.

X antall damer =100 %. Av disse, dersom man legger dib til grunn, er 80 % i et forhold. Av disse virker det som om 75 % har en mann som er ubrukelig på ett eller flere vis. 23 % av disse igjen har mannfolk som er så ubrukelige at de kvalifiserer til plass på Hue og Rævva. Kvinner som lever med andre kvinner er unntatt fra regnestykket. Likeledes menn som er her inne (jeg er usikker på om det er en kvinneavdeling på Hue og Rævva). Dersom tallene er overførbare til andre nettforum der kvinner med ubrukelige menn ferdes, så har vi jo en god butikk på gang her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, gale damen skrev:

Jeg er glad for at brunkremen omsider kom til nytte. Jeg har jo hatt et lager i påvente av at det skulle bli bruk for den.

Dib-administrasjonen har lagt mye mer arbeid ned i de stakkarslige, ubrukelige mannfolkene enn jeg hadde trodd at noen gadd. Hue og Rævva er jo et fabelaktig tilbud. Kanskje man kan leie ut plasser til andre ubrukelige som finnes andre steder? Det kunne jo i så fall hjelpe til med å finansiere julekalenderen.
Hvis noen som er stødigere i matte enn meg kan regne litt på det, så hadde det vært fint.

X antall damer =100 %. Av disse, dersom man legger dib til grunn, er 80 % i et forhold. Av disse virker det som om 75 % har en mann som er ubrukelig på ett eller flere vis. 23 % av disse igjen har mannfolk som er så ubrukelige at de kvalifiserer til plass på Hue og Rævva. Kvinner som lever med andre kvinner er unntatt fra regnestykket. Likeledes menn som er her inne (jeg er usikker på om det er en kvinneavdeling på Hue og Rævva). Dersom tallene er overførbare til andre nettforum der kvinner med ubrukelige menn ferdes, så har vi jo en god butikk på gang her.

Som Lektor med tilleggsutdanning så er jeg jo litt på om vi ikke skal gjøre en innsats? Lage en slags internatskole/interneringsleir sånn at alle disse utbrukelige menn kan komme rehabiliterte ut i samfunnet som nyttige menn. Jeg er stygt redd at vi ellers får en voldsom opphopning av ubrukelige menn, og hva skal vi med dem? Alternativt kan vi starte bordell? For pule kan de da sikkert? Jeg tror Banderas kan ta seg av opptreningen (hennes profilbilder tilsier at hun er en tøyte), og Luten og Superdolly kan være bordell-mammaer. 

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Som Lektor med tilleggsutdanning så er jeg jo litt på om vi ikke skal gjøre en innsats? Lage en slags internatskole/interneringsleir sånn at alle disse utbrukelige menn kan komme rehabiliterte ut i samfunnet som nyttige menn. Jeg er stygt redd at vi ellers får en voldsom opphopning av ubrukelige menn, og hva skal vi med dem? Alternativt kan vi starte bordell? For pule kan de da sikkert? Jeg tror Banderas kan ta seg av opptreningen, og Luten og Superdolly kan være bordell-mammaer. 

Jeg tror de trenger mer enn opptrening dersom vi skal kunne leie dem ut. Scenen som er beskrevet fra Hue og Rævva er jo ikke av en art som kan friste, men en slags treningsleir kan kanskje finansieres på den måten. 
Dersom de ubrukelige kommer inn som slabbedasker, og må gjennom noen treningstimer i renhold av seg selv, presentasjon av seg selv, en time eller to i hvordan kvinner er satt sammen, så kan jo premien være arbeid i leirens bordellavdeling. Men kan de noen gang rehabiliteres? Disse mennene er jo gjerne ikke helt unge lengre når de havner på Hue og Rævva, og det er jo mye arbeid som gjenstår før de er skapelige borgere.
Det er jo ikke helt umulig at Luten og Superdolly vil stramme dem opp så grundig at de vil bli nyttige samfunnsborgere i frykt for å komme tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luke 11. 

Etter en nedtur på det miserable utestedet Huet og Ræva (Huet? Hue?) er det en litt trykket stemning i maxitaxien. 

Den alltid entusiastiske Joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooda tenker at hun må rote litt oppi veska si for å se om hun har noe der som kan muntre opp forsamlingen. Mellom nøkler, våtservietter, strikketøy, lekebiler, stavmiksere, skiftenøkler, en rosa jekk, ei halv ribbe, samekniv og en dobørste, finner hun en moon cup. 

Et forsøk på fingerdukke-teater med moon cup'er faller på stengrunn. Men alle kvikner til litt av en heftig diskusjon om hva som er best av moon cup og tamponger. Diskusjonen blir effektivt avgjort av fru Banderas. Hun tar fram en tampong og dypper den i slivovitsjen, før den forsvinner oppunder skjørtet. - Hepp! sier fru Banderas. 

- Yess! Tampongfyll! jubler alle! Etter et par minutter (men for eselet var det litt vanskelig å komme til), er stemningen på topp igjen.

Men de er enige om at noe må gjøres med forsyningene. Noen lavkarboekstremister har fått stjerner i blikket. De er nå blitt overbevist om at man kan lure i seg både boller og wienerbrød uten å legge på seg hvis man putter dem inn i tampongfyll-hullet. 

Endelig!!!  roper anonym bruker 1. Nødbananene! Alt hun har samlet opp i nødbagen kommer endelig til nytte. Sug Lut kommer på at hun har en diger ladning nystekte julekuker gjemt borti et skogholt i tilfelle hun skal få uventet besøk. Det blir et riktig festmåltid!

Men noen betrakter festen på avstand, fra en sort SUV med sotede vinduer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det POT som er ute etter oss?
Annie i 14 eksemplarer?
Karene som ikke får plass på Hue og Rævva?
NRK, med Nina Owing i spissen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, gale damen skrev:

Er det POT som er ute etter oss?
Annie i 14 eksemplarer?
Karene som ikke får plass på Hue og Rævva?
NRK, med Nina Owing i spissen?

...sa den gale damen med fortellerstemmen til Brødrene Dahl 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

Luke 11. 

Etter en nedtur på det miserable utestedet Huet og Ræva (Huet? Hue?) er det en litt trykket stemning i maxitaxien. 

Den alltid entusiastiske Joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooda tenker at hun må rote litt oppi veska si for å se om hun har noe der som kan muntre opp forsamlingen. Mellom nøkler, våtservietter, strikketøy, lekebiler, stavmiksere, skiftenøkler, en rosa jekk, ei halv ribbe, samekniv og en dobørste, finner hun en moon cup. 

Et forsøk på fingerdukke-teater med moon cup'er faller på stengrunn. Men alle kvikner til litt av en heftig diskusjon om hva som er best av moon cup og tamponger. Diskusjonen blir effektivt avgjort av fru Banderas. Hun tar fram en tampong og dypper den i slivovitsjen, før den forsvinner oppunder skjørtet. - Hepp! sier fru Banderas. 

- Yess! Tampongfyll! jubler alle! Etter et par minutter (men for eselet var det litt vanskelig å komme til), er stemningen på topp igjen.

Men de er enige om at noe må gjøres med forsyningene. Noen lavkarboekstremister har fått stjerner i blikket. De er nå blitt overbevist om at man kan lure i seg både boller og wienerbrød uten å legge på seg hvis man putter dem inn i tampongfyll-hullet. 

Endelig!!!  roper anonym bruker 1. Nødbananene! Alt hun har samlet opp i nødbagen kommer endelig til nytte. Sug Lut kommer på at hun har en diger ladning nystekte julekuker gjemt borti et skogholt i tilfelle hun skal få uventet besøk. Det blir et riktig festmåltid!

Men noen betrakter festen på avstand, fra en sort SUV med sotede vinduer....

Tampongfyllhullet? 😳TamPONGfyllhullet?!!? Kjenner at DERRRRR ble jeg ferdig med sex. Slutt i musa! Takk for alt.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, sug lut skrev:

Heng en wumderbaum i hekken om det blir plagsomt.

Steike luten! Du bare går ut fra at jeg har råd til Wonderbaum på metervis! Barnetrygda har enda ikke kommet, jeg skal kjøpe 7000 julegaver og enda har jeg ikke betalt restskatten min fra føråret. Jeg har hatt så mye utgifter dette året. Jeg nevner i fleng: sydentur til Granca (uten barna, må tross alt prioritere meg selv av og til), ny telefon (måtte ha en til 12000,-), penger til drikke og cover annenhver helg(blir det ikke nye barn så blir det heller ikke mer trygd) og sist men ikke minst det koster å røyke 30 om dagen!! 

Det er ikke greit å sette andre i bås slik! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

Luke 11. 

Etter en nedtur på det miserable utestedet Huet og Ræva (Huet? Hue?) er det en litt trykket stemning i maxitaxien. 

Den alltid entusiastiske Joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooda tenker at hun må rote litt oppi veska si for å se om hun har noe der som kan muntre opp forsamlingen. Mellom nøkler, våtservietter, strikketøy, lekebiler, stavmiksere, skiftenøkler, en rosa jekk, ei halv ribbe, samekniv og en dobørste, finner hun en moon cup. 

Et forsøk på fingerdukke-teater med moon cup'er faller på stengrunn. Men alle kvikner til litt av en heftig diskusjon om hva som er best av moon cup og tamponger. Diskusjonen blir effektivt avgjort av fru Banderas. Hun tar fram en tampong og dypper den i slivovitsjen, før den forsvinner oppunder skjørtet. - Hepp! sier fru Banderas. 

- Yess! Tampongfyll! jubler alle! Etter et par minutter (men for eselet var det litt vanskelig å komme til), er stemningen på topp igjen.

Men de er enige om at noe må gjøres med forsyningene. Noen lavkarboekstremister har fått stjerner i blikket. De er nå blitt overbevist om at man kan lure i seg både boller og wienerbrød uten å legge på seg hvis man putter dem inn i tampongfyll-hullet. 

Endelig!!!  roper anonym bruker 1. Nødbananene! Alt hun har samlet opp i nødbagen kommer endelig til nytte. Sug Lut kommer på at hun har en diger ladning nystekte julekuker gjemt borti et skogholt i tilfelle hun skal få uventet besøk. Det blir et riktig festmåltid!

Men noen betrakter festen på avstand, fra en sort SUV med sotede vinduer....

Hva om det er blåbærkratt og dama med bloggen?? Da blir jeg seriøst engstelig og priser meg lykkelig for at jeg har pakket nødbagen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SickMyDuck skrev:

Steike luten! Du bare går ut fra at jeg har råd til Wonderbaum på metervis! Barnetrygda har enda ikke kommet, jeg skal kjøpe 7000 julegaver og enda har jeg ikke betalt restskatten min fra føråret. Jeg har hatt så mye utgifter dette året. Jeg nevner i fleng: sydentur til Granca (uten barna, må tross alt prioritere meg selv av og til), ny telefon (måtte ha en til 12000,-), penger til drikke og cover annenhver helg(blir det ikke nye barn så blir det heller ikke mer trygd) og sist men ikke minst det koster å røyke 30 om dagen!! 

Det er ikke greit å sette andre i bås slik! 

Beklager. Du skal få penger til wunderbaumtattis til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, sug lut skrev:

Beklager. Du skal få penger til wunderbaumtattis til jul.

Støtter denne, hvor mye skal jeg vippse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sug lut skrev:

Beklager. Du skal få penger til wunderbaumtattis til jul.

Vel, jeg har en wunderbaumtattis i korsryggen og den fjerner IKKE rumpelukt. 

Jeg prøvde å reklamere siden jeg ikke var særlig fornøyd men det nytta ikke gett. 

Klem fra Vinonym. 

Anonymkode: 4aee4...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MrsGrey skrev:

Hva om det er blåbærkratt og dama med bloggen?? Da blir jeg seriøst engstelig og priser meg lykkelig for at jeg har pakket nødbagen! 

Er det fortsatt ikke lov å skrive navnet hans her? Vel, vel, de som har ranglet her en stund vet hvem jeg mener 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Som Lektor med tilleggsutdanning så er jeg jo litt på om vi ikke skal gjøre en innsats? Lage en slags internatskole/interneringsleir sånn at alle disse utbrukelige menn kan komme rehabiliterte ut i samfunnet som nyttige menn. Jeg er stygt redd at vi ellers får en voldsom opphopning av ubrukelige menn, og hva skal vi med dem? Alternativt kan vi starte bordell? For pule kan de da sikkert? Jeg tror Banderas kan ta seg av opptreningen (hennes profilbilder tilsier at hun er en tøyte), og Luten og Superdolly kan være bordell-mammaer. 

Kunne da trent opp disse og, men først etter et lengre opphold på en treningsleir (som noen poengterer over). Selv jeg har grenser, og den går et stykke før det som minner om et øst-europeisk mannehorehus der seng og do er samme møbel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MrsGrey skrev:

Hva om det er blåbærkratt og dama med bloggen?? Da blir jeg seriøst engstelig og priser meg lykkelig for at jeg har pakket nødbagen! 

Dr. Yppert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MamantilNurket når har du rukket å snike deg innom jobben min? Er nesten litt fornærma for at du ikke stoppa og sa hei. Men det var et fint lysfat som hadde dukket opp fra intet da! Det kan jo ikke ha vært noen andre enn deg? Takk for omtanken!  ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, frk Nilsen skrev:

Ja, eller 20 prince mild og en 6 pack

Bare pass på at det er rette sigarettmerke! Ellers kan det bli temmelig komplisert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MrsGrey skrev:

Nei... 

Hadde det enda vært så vel... sukket fire sentimentale anonyme som i sin tid hadde en kjempecrush på Ypperten i storslag, og selv om de senere har gitt sine barn alle vaksiner under himmelen vet de med seg selv at de aldri har følt seg mer levende enn da de ble kalt blafrende biffgardinspøkelse av selveste Dr Yppert.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, sug lut skrev:

Hadde det enda vært så vel... sukket fire sentimentale anonyme som i sin tid hadde en kjempecrush på Ypperten i storslag, og selv om de senere har gitt sine barn alle vaksiner under himmelen vet de med seg selv at de aldri har følt seg mer levende enn da de ble kalt blafrende biffgardinspøkelse av selveste Dr Yppert.

Gale damen lurer på om Blafrende Biffgardinspøkelse kunne være et godt nytt brukernavn.
En anonym som har vært her for lenge sier at det er teit å etterlikne Blafrende Kusehår.
En anonym som ikke har vært her lenge nok spør nedlatende hvordan man kan etterlikne noe ingen har, og lurer på hvordan folk gadd å ha sex med kjønnshår.
En veteraneliteanonym forklarer lett nedlatende at Blafrende Kusehår var en bruker på den tiden da alt var vel i Dib-riket og kan amatører og nybegynnere vennligst stille ytterst til høyre og medbringe svart søppelsekk.
Amazing Spidermamma sier at den svarte bilen med sota ruter antakelig er Dr Yppert og kusehårene hans og dette kan bli skittent, så søppelsekk er nyttig, og husk hansker og håndsprit.
Amandine sier at det er da vel ingen som ikke har håndsprit til enhver tid, hun spriter selvsagt både familien og andre påtrufne daglig, og at hun i år har laget håndspritlikør på ramsløk og nennsomt høstede hyllebær og skal servere den på nyttårsaften. Dessuten synes hun Dr Yppert var vulgær.
En anonym snerpebruker med 34 innlegg, halvferdig VGS og halvgått graviditet nikker veslevoksent og synes ikke noe om språkbruken her inne og truer med å gå til Babyverden for der er det mye hyggeligere og sier hun er sjokkert og tenk at dette skal være mødre og oppdra barn og er det rart det er mye mobbing. Hun rapporterer alle hun synes er slemme til Ann Christin og legger en tråd på Ris og Ros om at hun trodde dette var et forum for voksne mennesker og hvordan kan forumet ha en kalender som ikke inkluderer alle, og da må de i alle fall ikke dele ut invitasjon på skolen.


 

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...