Gå til innhold

Julekalender?


the amazing spidermamma

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Bøø skrev:
2 minutter siden, Bøø skrev:

Fria  sin er uten gluten og melk, men  år det kommer til egg var det vel forekomster så det veganske rykker. Som med mye glutenfri mat er det dårlig med fiber og mye sukker. Her i huset lages det glutenfritt siden sykhuset sier at folk med cøliaki ikke kan spise gluten. Gutten selv sier mamma det svir og spyr på meg når SFO forbarmer seg over han og gir han et ostesmørbrød.

 

Men tåler du gluten bør du spise gluten.

 

Den gifte mannen har bare plastkasser med pensum bøker. Så besudler jeg de. Er det nok med overlegg og blir nok aldri oppdaget.  

 

Kjenner flere med reel cøliaki og det er ikke tull. Kjenner også flere som spiser glutenfritt av prinsipp. Det jeg skrev var ikke på noen måte rettet mot folk med cøliaki men en kommentar til dette med at folk etterlyser sunde oppskrifter men ikke blir enige om hva som er sundt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

Selvsagt! Rødvin hjelper mot alt! 

Nei, ikke faen om det gjør. Jeg drakk rødvin i går, og bruker dagen i dag på å kaste opp.

Kan jeg få litt sympati?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mrs. Dramy skrev:

Nei, ikke faen om det gjør. Jeg drakk rødvin i går, og bruker dagen i dag på å kaste opp.

Kan jeg få litt sympati?

Du har blitt forgiftet. Det er et komplott. Jeg skylder på gjessene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, MrsGrey skrev:

Rødvin hjelper mot det meste! For å være sikker på å bli sykemeldt ut jula, hadde jeg kjørt 96 brent på poteter fra Toten. Så sant du ikke går på lav-karbo da... I så fall bør du holde deg til rødvinen. 

Forøvrig gleder jeg meg til (h)julebord til helga! Forslag til antrekk? 

Det må i alle fall være tilsynelatende avkledd og juleriktig. Rosin i navlen? Evt mandler i ørene? Hvis du har tatt mandlene vil jeg anbefale polypper med snespray.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsGrey
23 minutter siden, Mrs. Dramy skrev:

Nei, ikke faen om det gjør. Jeg drakk rødvin i går, og bruker dagen i dag på å kaste opp.

Kan jeg få litt sympati?

Hvilken rødvin? Chateau Briand? 

Sympati sendes! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsGrey
7 minutter siden, sug lut skrev:

Det må i alle fall være tilsynelatende avkledd og juleriktig. Rosin i navlen? Evt mandler i ørene? Hvis du har tatt mandlene vil jeg anbefale polypper med snespray.

Sebratrusa, kongle-bh og mandler i ørene! Med den rette knekken i knea kommer dette til å bli årets fæst 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, MrsGrey skrev:

Rødvin hjelper mot det meste! For å være sikker på å bli sykemeldt ut jula, hadde jeg kjørt 96 brent på poteter fra Toten. Så sant du ikke går på lav-karbo da... I så fall bør du holde deg til rødvinen. 

Forøvrig gleder jeg meg til (h)julebord til helga! Forslag til antrekk? 

Dette antrekket er jo midt i blinken for julebord. Men da nytter det ikke å være prippen. 

Må da kunne tåle en klaps på stumpen. 

Klem fra Vinonym. 

_20181209_172744.JPG

Anonymkode: 4aee4...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette antrekket er jo midt i blinken for julebord. Men da nytter det ikke å være prippen. 

Må da kunne tåle en klaps på stumpen. 

Klem fra Vinonym. 

_20181209_172744.JPG

Anonymkode: 4aee4...d51

Akkurat det antrekk er jo vanskelig ikke å glo på. 

Anonymkode: 3c3a2...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsGrey har ikke sagt noe om at hun ikke vil bli glodd på.

Og det er alltid hyggelig med litt oppmersomhet på jolebordet.

Anonymkode: 4aee4...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsGrey
1 time siden, Anonym bruker skrev:

MrsGrey har ikke sagt noe om at hun ikke vil bli glodd på.

Og det er alltid hyggelig med litt oppmersomhet på jolebordet.

Anonymkode: 4aee4...d51

Det er hyggelig med oppmerksomhet, men da gjerne av de rette årsakene for å si det slik. Det er nok noen år og kilo siden jeg kunne dratt i land en slik kjole! 😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette antrekket er jo midt i blinken for julebord. Men da nytter det ikke å være prippen. 

Må da kunne tåle en klaps på stumpen. 

Klem fra Vinonym. 

_20181209_172744.JPG

Anonymkode: 4aee4...d51

Men stakkars.. Hun har fått hull i kjolen sin! Ikke rart hun er lei seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, gale damen skrev:

Men stakkars.. Hun har fått hull i kjolen sin! Ikke rart hun er lei seg.

Hater når det skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 luker og 17 sider uten at noen har nevnt biomor? Hva er dette for en slags kukete kalender? Alle julekalendere med respekt for seg selv må inneholde biomor! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SickMyDuck skrev:

9 luker og 17 sider uten at noen har nevnt biomor? Hva er dette for en slags kukete kalender? Alle julekalendere med respekt for seg selv må inneholde biomor! 

Biomor går i tunika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SickMyDuck skrev:

9 luker og 17 sider uten at noen har nevnt biomor? Hva er dette for en slags kukete kalender? Alle julekalendere med respekt for seg selv må inneholde biomor! 

Biomor ligger mørbanket etter et noget hardt møte med bonusmor. Bonusmor mener biomor fortsatt er forelsket i BF og kastet lysfatet sitt så det smalt under forrige henting av bonusbarn. BF hadde faktisk kjørt hjem biomor etter et foreldremøte på skolen til felles barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

Biomor går i tunika.

Alle som er gjennomført mett på ribbefett bør gå i tunika. Dette gjelder selvsagt både BF og biomor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frk Nilsen skrev:

Biomor ligger mørbanket etter et noget hardt møte med bonusmor. Bonusmor mener biomor fortsatt er forelsket i BF og kastet lysfatet sitt så det smalt under forrige henting av bonusbarn. BF hadde faktisk kjørt hjem biomor etter et foreldremøte på skolen til felles barn. 

🤪 🔫 

😂😂😂

Endret av SickMyDuck
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva nå om biomor og bonusmor plutselig ble et par🤔 hva skjedde med biofar da? Lager han sitt eget lysfat?

kanskje bf blir deres PV, og alle møter med hhv sebratruse, sametruse og runkehonkle.

Endret av Deterbaremeg:):)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Deterbaremeg:):) skrev:

Men hva nå om biomor og bonusmor plutselig ble et par🤔 hva skjedde med biofar da? Lager han sitt eget lysfat?

kanskje bf blir deres PV, og alle møter med hhv sebratruse, sametruse og runkehonkle.

Hva hvis bonusmor og biofar innleder et forhold til biomor og bonusmor og biofar får barn. Da vil biomor bli bonusmor til biofar og bonusmor sitt barn. Jeg tror nok det vil være løsningen på det hele, biofar vil da slippe å måte lage sitt eget lysfat. Vi vet jo hvordan menn og interiør går sammen- de går ikke sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, ღTyrkiskPepperღ skrev:

Hva hvis bonusmor og biofar innleder et forhold til biomor og bonusmor og biofar får barn. Da vil biomor bli bonusmor til biofar og bonusmor sitt barn. Jeg tror nok det vil være løsningen på det hele, biofar vil da slippe å måte lage sitt eget lysfat. Vi vet jo hvordan menn og interiør går sammen- de går ikke sammen.

Jeg trodde  det var puter og ikke lysfat  Villa Paprika drev med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ღTyrkiskPepperღ skrev:

Hva hvis bonusmor og biofar innleder et forhold til biomor og bonusmor og biofar får barn. Da vil biomor bli bonusmor til biofar og bonusmor sitt barn. Jeg tror nok det vil være løsningen på det hele, biofar vil da slippe å måte lage sitt eget lysfat. Vi vet jo hvordan menn og interiør går sammen- de går ikke sammen.

Hvem er egentlig Bio og Bonus? Det søskenparret har utrolig mange foreldre!

 

 

Endret av jooooooda
Må huske store bokstaver i navn, ellers kunne noen blitt fornærmet..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, ღTyrkiskPepperღ skrev:

Hva hvis bonusmor og biofar innleder et forhold til biomor og bonusmor og biofar får barn. Da vil biomor bli bonusmor til biofar og bonusmor sitt barn. Jeg tror nok det vil være løsningen på det hele, biofar vil da slippe å måte lage sitt eget lysfat. Vi vet jo hvordan menn og interiør går sammen- de går ikke sammen.

Eller om bonusmor innleder et forhold til biofarfar. Da vil biofar bli biohalvbror og bonusfar til sin egen bror/bonussønn og bonusmor er både biomor og ei tøyte, så da kan den opprinnelige biomor slå rundt seg med lysfat og fløyselsputer så mye hun vil, samt legge ut i milelange tråder på forumet om hvor forferdelig vanskelig det er å være henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Himmel og hav skrev:

Eller om bonusmor innleder et forhold til biofarfar. Da vil biofar bli biohalvbror og bonusfar til sin egen bror/bonussønn og bonusmor er både biomor og ei tøyte.

Julespillet i luke 9 får på denne måten en ekstra dimensjon. Egentlig er bonusfarfar et esel, sier Himmel og Hav. Biobonusmor er ei tøyte i tunika, mens de hellige tre konger egentlig er de andre potensielle moduskandidatene til rollen som biobonusfar.

Ikke kødd med jylespikk! roper anonym og ser igjen bort fra at hennes autokorrektur har andre planer.

Jolespel kan sjølvsagt køddast med, på dette viset òg, sier en snusfornuftig Lektor Doppler som har innsett at nynorskbrukerne her inne får langt mer kalenderplass enn antallet skulle tilsi og sier "ho er villig til å gjera eit ham-skifte" for å få være med.

Det fører til panikk blant norsklærerne, siden "ham" ikke er tillatt i nynorsk, og de dessuten har mye mer å gjøre før jul enn alle andre så kan Doppler vennligst skrive på et målføre de slipper å rette. Doppler påpeker (peikar på) at de (dei) er ute og kjører (kjøyrer) og bør gi seg (gje seg) før noen (nokon) inndrar (inndreg) lisensen (løyvet) deres (deira).

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...