Gå til innhold

-og DER!


Fru Banderas

Anbefalte innlegg

...startet julen, klokken 19:00 på kvelden før desember, med P7 Klem, duftlys, stjerne i vinduet og tre små nisser på en hylle.

Det er tross alt desember i Australia allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det full jul nå👏🏻👏🏻 

huset pyntet og i morgen blir det baking av div 

koselig tid fremover nå, p7 jul står på store deler av dagen☃️🤶🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er barnearbeid i full gang, så nå er sølvtøy og kobber pusset og jeg er klar til å tenne litt kongerøkelse etterpå når arbeiderne sover

 Da skal jeg drikke et glass vin og gjøre ferdig kalenderne til i morgen.  Sukker henrykt og gleder meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalenderen er ferdig, rampenissen er klar, julepynt er framme og vi gleder oss til å våkne til en magisk 1. Desember i morgen! 

Anonymkode: cd434...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i huset er det fremdeles over tre uker til jul, så julepynten skal få ligge i ro. Hvis jeg orker, så blir det adventslys i løpet av helga.  Resten venter vi med til jula. 

Anonymkode: 6c86c...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalenderene er klare og julestjerne og lysestakene i vinduet er på plass. Så er det litt annet småtteri som kommer frem i helga og litt etter hvert.

Anonymkode: 1fa1c...e61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det var jo superinteressant å vite. 

Takk for at du deler. 

Anonymkode: 2e830...bc7

Er du rasshøl hele året eller kun i mørketida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fru Banderas skrev:

...startet julen, klokken 19:00 på kvelden før desember, med P7 Klem, duftlys, stjerne i vinduet og tre små nisser på en hylle.

Det er tross alt desember i Australia allerede.

For en god begrunnelse! Litt pizzatung i sessen her, men fant heldigvis tid til å grave advent ut fra kottet mens pizzaen stod i ovnen, så når filmen min er ferdig skal jeg pynte og ordne siste kalender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
2 timer siden, sug lut skrev:

Er du rasshøl hele året eller kun i mørketida?

Julen er jo til for å glede andre. Det er varme, deling, og invitasjoner. Kan vi avstå fra å kalle våre medsøstre/brødre for rasshøl.....Vi er født på samme jord, allesammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Fru Banderas skrev:

...startet julen, klokken 19:00 på kvelden før desember, med P7 Klem, duftlys, stjerne i vinduet og tre små nisser på en hylle.

Det er tross alt desember i Australia allerede.

Her startet adventstiden😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, sug lut skrev:

Er du rasshøl hele året eller kun i mørketida?

Jeg tenkte at hun kunne få smake sin egen medisin litt. Det er langt mellom de positive kommentarene hennes for tiden, for å si det sånn. 

Kanskje hun kjente litt på hvordan det er å få mugne kommentarer på helt normale innlegg? 

Men det prellet nok av som vann på gåsa, folk som henne har som regel en god forklaring på hvorfor det er greit at de generelt oppfører seg som rasshøl. 

 

Anonymkode: 2e830...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenkte at hun kunne få smake sin egen medisin litt. Det er langt mellom de positive kommentarene hennes for tiden, for å si det sånn. 

Kanskje hun kjente litt på hvordan det er å få mugne kommentarer på helt normale innlegg? 

Men det prellet nok av som vann på gåsa, folk som henne har som regel en god forklaring på hvorfor det er greit at de generelt oppfører seg som rasshøl. 

 

Anonymkode: 2e830...bc7

 

Du har helt rett i at det anonym sier om eller til meg, det "preller av som vann på gåsa", eller som jeg selv ville uttrykt det: det gir jeg fullstendig faen i. Men jeg liker å ha fått faste lesere, da 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...