Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #1 Skrevet 30. november 2018 Og samboeren min har ikke gjort en dritt i huset imens! Jeg har jobbet dag. Ikke brettet et plagg, ikke vasket badet som ikke ser ut, vi skulle gjort klar kalender til tre som gleder seg tii i morgen. Nå er han på seinvakt. Er det skikkelig barnslig at jeg sparer det vi skulle gjort til i morgen? (Kalenderne ordner jeg såklart). Jeg synrs jeg har like stor rett til å slappe av når barna har lagt seg som han har til å slappe av i 4 timer midt på dagen. Hva hadde dere sagt? Og nei, det er ikke et engangstilfelle, men mer et fast rituale at han ligger på sofaen. Når han hadde perm og jeg jobbet 100 så gjorde jeg likevel 90 % her hjemme. Anonymkode: 99cd5...9a1
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #2 Skrevet 30. november 2018 Om dere har fri begge to i morgen kan det helt klart vente til da. Du tar det du må gjøre i kveld, som å gjøre ferdig kaledere, og resten tar dere i sammen i morgen. Stiller han spørsmål ved det i morgen sier du bare at du var så sliten at du ikke orket i kveld, og siden han hadde hvilt seg mens dagduppen foregikk tenkte du at du kunne hvile i kveld og at dere sammen kunne ta i et tak på lørdag. Anonymkode: 3e2f1...2ec
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #3 Skrevet 30. november 2018 Hvor finner folk sånne udugelige mannfolk? Anonymkode: 382fb...07d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2018 #4 Skrevet 30. november 2018 La det ligge til imorgen du, så får han ta del i det også. Altså mannen min er helt lik, han kan rydde og vaske, men det er som om han ikke ser ting. Her hjemme så tar jeg mesteparten, nå har han jobba til 8 hele uka, og skal fortsette sånn ut neste uke og det er deilig. Er så ryddig her. Så fort han er hjemme så blir det rot. Har slått meg til ro med at jeg og han har forskjellig syn på hvor ryddig vi skal ha det. Et par ganger i mnd så må han ta alt mens jeg gjør noe for meg selv. Mens andre ganger så må jeg bare svelge noen kameler og innse at han og jeg har forskjellige meninger om hva som er ryddig og rotete... Anonymkode: 6250f...734
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå