Gå til innhold

Insekter og mat? Mannen gjør meg usikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du brukt f.eks. bakeboller med bilde av insekter på? Et abstrakt bilde, ikke sånn detaljert, mer kunstnerisk. Sommerfugler, bier eller øyenstikker for eksempel.. Eller kjøkkenhåndkle med bilde av det på? 

Mannen sier det e ekkelt å blande insekter med mat; men jeg synes stoffet er så fint 😛

Anonymkode: 71229...0c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh... hvis insektene faktisk hopper ut av bildet og blander seg med maten, så er det ekkelt ja. 😛

Anonymkode: 0a2d8...745

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Eh... hvis insektene faktisk hopper ut av bildet og blander seg med maten, så er det ekkelt ja. 😛

Anonymkode: 0a2d8...745

heldigvis ikke 😂

Skrevet

😂😂😂

Insekter er ikke min greie, så jeg hadde aldri kjøpt verken kjøkkenhåndkle eller bakebollen med det motivet. Men ikke fordi det er ekkelt å blande med mat. Jeg spiser gjerne av «insekttallerkener» på besøk. 

Anonymkode: b6305...0ab

Skrevet

Den var ny😂😂 Har aldri reflektert over noe sånt😅 

Anonymkode: 91674...edb

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂😂😂

Insekter er ikke min greie, så jeg hadde aldri kjøpt verken kjøkkenhåndkle eller bakebollen med det motivet. Men ikke fordi det er ekkelt å blande med mat. Jeg spiser gjerne av «insekttallerkener» på besøk. 

Synes du ikke marihøne er søte? 

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den var ny😂😂 Har aldri reflektert over noe sånt😅 

Anonymkode: 91674...edb

Ikke jeg heller før jeg tenkte på det denne uka 😛

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes du ikke marihøne er søte? 

Ikke jeg heller før jeg tenkte på det denne uka 😛

Joda, marihøner er søte, men jeg har ikke noen «søte» ting i interiøret. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Joda, marihøner er søte, men jeg har ikke noen «søte» ting i interiøret. 

Da er vi forskjellige :) jeg har ikke mye av det, men faller gjerne for søte ting. Jeg er kanskje en litt umoden sjel

Skrevet

Ifølge den logikken burde kjøkkentekstiler osv jo kun være dekorert med ting som biff eller gulerøtter. Alt annet er jo ekkelt å blande i maten.

Jeg har ingen problemer med å se forskjell på dekor og ekte mat, så for meg er det uproblematisk.

Anonymkode: fa77b...e85

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Da er vi forskjellige :) jeg har ikke mye av det, men faller gjerne for søte ting. Jeg er kanskje en litt umoden sjel

Ikke noe galt i det altså, synes det er kjempefint hos andre😊👍🏻

Men jeg faller for naturmaterialer, rene linjer og grafiske mønstre. Pasteller og «søt» pynt er helt fraværende😉

Skrevet

Haha. For en problemstilling 🤣

Jeg hadde ikke brukt det, men kun fordi jeg ikke synes det er fint. 

Anonymkode: c77c5...4e7

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg. Det e rjo bare illustrasjoner.

Har forresten spist insekter flere ganger. Både gresshopper, maur, larver og mauregg. Ganske rart, for en som syns instekter er ufyselige - det var veldig godt.

Anonymkode: e1314...5c5

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt på og jeg kommer sannsynligvis aldri heller til å bry meg om det. Syns det høres veldig rart ut å reagere på en illustrasjon. Han må da vel klare å si til seg selv at den ikke hopper ut å legger egg i maten? 

Anonymkode: fa3c4...4c6

Skrevet

Ja om det er bier, marihøner, sommerfugler, etc. Nei om det er edderkopper, tusenben, etc. 

Anonymkode: 4864a...926

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...