Gå til innhold

Bedt på middag, men ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo egentlig et ikke-problem, men jeg føler litt på det.

Jeg og min mann er invitert på middag hos et annet par. Dette er et par vi ble kjent med for 2 år siden og truffet dem et par ganger i året på fester.

Nå har hun invitert oss på middag, men jeg synes det er litt ubehagelig. Grunnen er at jeg har ligget med mannen hennes!! Det er mange år siden og lenge før vi møtte våre respektive. Hun vet det ikke og jeg tror ikke mannen hennes husker meg, det virker i alle fall ikke slik selvom vi møttes mange ganger og hadde sex over lang tid. Min mann vet om det, men bryr seg ikke heldigvis. 

Vi har jo alle en fortid, men jeg føler på det at alle vet det (om han husker meg) unntatt henne

Anonymkode: 71a95...b18

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo egentlig et ikke-problem, men jeg føler litt på det.

Jeg og min mann er invitert på middag hos et annet par. Dette er et par vi ble kjent med for 2 år siden og truffet dem et par ganger i året på fester.

Nå har hun invitert oss på middag, men jeg synes det er litt ubehagelig. Grunnen er at jeg har ligget med mannen hennes!! Det er mange år siden og lenge før vi møtte våre respektive. Hun vet det ikke og jeg tror ikke mannen hennes husker meg, det virker i alle fall ikke slik selvom vi møttes mange ganger og hadde sex over lang tid. Min mann vet om det, men bryr seg ikke heldigvis. 

Vi har jo alle en fortid, men jeg føler på det at alle vet det (om han husker meg) unntatt henne

Jeg tenker at om det var min mann, og han var så uanfektet at han klarte å oppføre seg som om han ikke husket det, så er det ikke noe jeg trenger å vite. Eller kanskje mannen hennes har fortalt det, men at de liker dere så godt at de har bestemt seg for å late som ingenting. Prøv å bestemme deg for å glemme det du også?

Anonymkode: fcc50...93e

Skrevet

Med mindre han er tilbakestående, så husker han det. Om dere syns de er hyggelige betyr da det ingenting at dere har hatt sex mange år tilbake.

Skrevet

Dere har ikke gjort noe galt, hva de to snakker om, er deres sak. Så lenge dere ikke tar opp igjen forholdet, så er det vel bare å ha det hyggelig i middagsbesøk... 

Anonymkode: b37d1...997

Skrevet

Kanskje de er swingers, og planlegger å ta det opp med dere😂😂

Selvfølgelig husker han deg, han er vel ikke helt tett heller. Men er det egentlig så farlig hvem du lå med for mange år siden? Min mann har ligget med kona til en av sine kompiser (for mange år siden da de begge var single). Dette er noe alle vet, men ingen bryr seg om dette når vi er sammen. (Og jeg bryr meg overhode ikke, dama er kjempe koselig og vi har det moro sammen). 

Anonymkode: f9277...114

Skrevet

Det var aldri noen følelser involvert så det betyr ingenting, er nok bare jeg som er spesiell som føler at det er litt rart. Har jo aldri hatt den «problemstillingen» før 😛

Snakket med han for noen uker siden da vi møttes og jeg spurte om han fremdeles jobbet med det samme som da vi holdt på og da lurte han på hvordan jeg visste at han hadde den utdannelsen. Derfor tenkte jeg at han muligens ikke husket meg. Jeg har forandret utseende veldig siden den gang og skiftet etternavn siden jeg har giftet meg, men man husker vel noen man møtte i mange måneder? Jeg husker i alle fall alle jeg har truffet over lang tid 😛

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var aldri noen følelser involvert så det betyr ingenting, er nok bare jeg som er spesiell som føler at det er litt rart. Har jo aldri hatt den «problemstillingen» før 😛

Snakket med han for noen uker siden da vi møttes og jeg spurte om han fremdeles jobbet med det samme som da vi holdt på og da lurte han på hvordan jeg visste at han hadde den utdannelsen. Derfor tenkte jeg at han muligens ikke husket meg. Jeg har forandret utseende veldig siden den gang og skiftet etternavn siden jeg har giftet meg, men man husker vel noen man møtte i mange måneder? Jeg husker i alle fall alle jeg har truffet over lang tid 😛

Kanskje du har forandret deg veldig. 

Anonymkode: 88a43...d84

Skrevet

Kanskje de egentlig inviterer til nøkkelparty 😁

Anonymkode: f2804...529

Skrevet

Om du har endret deg mye og annet etternavn, kan det jo absolutt være at han rett og slett ikke har koblet deg til en (av mange) affære for mange år siden. Hadde jeg møtt en slik etter 10-20 år hadde ikke jeg heller husket han, om det var ingen følelser involvert. 

Anonymkode: 88705...d9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...