Gå til innhold

Eksen betaler ikke bidraget.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble fastsatt fra mai i år, men ikke ei krone har han betalt. Hvordan søker jeg innkreving?

Anonymkode: 54590...ff1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må søke via nav, det tar litt tid desverre. Han vil få regninger og purringer fra nav en god stund før det går til innkreving.

Får du bidragsforskudd eller tjener du for mye til det?

Anonymkode: f77ff...14f

Skrevet

Nei, får ikke bidragsforskudd. Jeg søkte kun om fastsettelse. Naive meg!

Anonymkode: 54590...ff1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, får ikke bidragsforskudd. Jeg søkte kun om fastsettelse. Naive meg!

Anonymkode: 54590...ff1

Du skal jo uansett ha etterbetalt fra mai, men det tar tid. Søk om bidragsforskudd med en gang, så får du i hvert fall noe. Søk også om at nav innkreving inndriver bidraget fra far og utbetaler til deg, så slipper du å forholde deg til at far velger selv om gan vil betale eller ikke. 

Anonymkode: 30dc4...a67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...